یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
سران قوا بر کاهش تورم و رشد تولید تاکید کردند
21 اردیبهشت 1402 - 22:00
شناسه : 34869
2

به گزارش جمهور آنلاین، نشست سران قوا امروز (پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت) به میزبانی حجت‌الاسلام‌ غلامحسین محسنی اژه ای رئیس دستگاه قضا و با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.سران قوا بر کاهش تورم و رشد تولید تاکید کردند. محور اصلی و کانونی نشست امروز سران قوا، […]

ارسال توسط : منبع : فارس
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، نشست سران قوا امروز (پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت) به میزبانی حجت‌الاسلام‌ غلامحسین محسنی اژه ای رئیس دستگاه قضا و با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.سران قوا بر کاهش تورم و رشد تولید تاکید کردند.

محور اصلی و کانونی نشست امروز سران قوا، حول موضوعات مرتبط با راهکارهای تحقق عملی و عینی شعار سال (مهار تورم – رشد تولید) و رفع مشکلات و مسائل اقتصادی و معیشتی مردم به ویژه مسئله مسکن بود.

 موضوع مهار تورم و جنبه‌های مختلف آن و برنامه تنظیمی دولت در این راستا، از جمله مباحث مهم مطرح شده در جلسه امروز سران قوا بود.

سران قوا همچنین در جلسه امروز، مسئله مسکن و لایحه دولت در این زمینه و همچنین نحوه اتخاذ تدابیر در مواجهه با ناهنجاری‌های اجتماعی را مورد بررسی قرار دادند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.