سرمربیگری تیم ملی در حاله‌ای از ابهام
13 دی 1401 - 15:16
شناسه : 28026
3
همکاران بر اساس یک سری اطلاعات در حال گفت‌وگو هستند و این مذاکرات ادامه دارد و به محض اینکه به نتیجه برسیم در این جلسه یا جلسات آینده اعلام خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز سه‌شنبه در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره این جلسه گفت:جلسه هئیت رئیسه با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد و مباحث مختلفی مانند اصلاح آئین نامه مالی و معاملاتی فدراسیون فوتبال، اصلاح آئین نامه پاداش تیم های ملی و تیم ملی بانوان بحث و گفت‌وگو شد.

اصولی درباره آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال هم اظهار داشت: در این خصوص همکاران بر اساس یک سری اطلاعات فنی و شرایطی که باید مد نظر باشد، در حال گفت‌وگو هستند و این مذاکرات ادامه دارد و به محض اینکه به نتیجه برسیم در این جلسه یا جلسات آینده اعلام خواهد شد.

وی افزود: گفت‌وگوهای اولیه انجام شده و گزینه‌هایی مورد نظر هستند و به محض اینکه تبدیل به توافق برسیم در هئیت رئیسه مطرح می شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با اعلام قطع همکاری با شهره موسوی نائب رئیس بانوان، خاطر نشان کرد: شرایطی به وجود آمده که دیگر در خدمت خانم موسوی نخواهیم بود و نیستیم و طبق اساسنامه ریاست فدراسیون گزینه‌ای را به هیئت رئیسه خواهند داد و سرپرستی برای نایب رئیس بانوان تعیین خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال افزود: رئیس فدراسیون پس از توافق نهایی گزینه موردنظر را به هیئت رئیسه معرفی می کند و به محض تشکیل مجمع به این پیشنهاد به رای گذاشته می‌شود.

اصولی در ادامه درباره شایعاتی که درباره فشار به فدراسیون فوتبال برای معرفی یک گزینه خاص برای پست نائب رئیسی بانوان به گوش می‌رسد، تاکید کرد: شایعه شده است در این باره فدراسیون تحت فشار بوده است که تکذیب می‌شود و کسی که قبلا مشاور فدراسیون فوتبال بوده است، صحبت‌های کذبی را مطرح کرده که مسبوق به سابقه بوده و در زمانی که این مشاور با رئیس معزول همکاری داشت نیز ادعاهای کذبی مطرح کرده بود.

وی در پایان گفت: هیچ فشاری وجود ندارد وطبق اساسنامه ریاست فدراسیون و هئیت رئیسه بر اساس برنامه‌هایی که در نظر گرفته شده، گزینه مورد نظر را معرفی خواهند کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.