پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
شهید آیت‌الله دکتر رئیسی آبروی خود را فدای خدمت به مردم کرد
03 خرداد 1403 - 20:18
شناسه : 47519
1
استاندار همدان: همدان - استاندار همدان گفت:شهید آیت‌الله دکتر رئیسی آبروی خود را فدای خدمت به مردم کرد.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد:شهید آیت‌الله دکتر رئیسی در راه خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به مردم شریف آبروی خود را در دست گرفته بود و از هیچ اقدامی برای خدمت‌رسانی به مردم دریغ نکرد.

وی افزود: دولت شهید رئیسی از دل فرهنگ سوم خرداد بیرون آمد و خدمت به مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار داد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: مردم شریف ایران اسلامی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت حماسه‌ها خلق کردند و قدردانی را با حضور پرشور از خدمتگزار صدیق خود نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه  شهید آیت‌الله دکتر رئیسی ارتباط رئیس‌جمهور با وزرا و کارگزاران بسیار صمیمانه بودافزود:  علی‌رغم فشارهای اقتصادی و تلاش دشمن در جهت ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت، حضور مردم در تشییع پیکیر مطهر شهدای خدمت نشان داد آیت‌الله دکتر شهید رئیسی الگو و اسوه بوده و در تاریخ ایران‌اسلامی جاودان است.

استاندار همدان گفت : شهید والامقام آیت‌الله دکتر رئیسی همواره می‌فرمود؛ آنچه باعث تقرب الهی می‌شود خدمت‌رسانی و خدمتگزاری به مردم شریف است.

وی با اشاره به اینکه خرمشهر نماد و سمبل مقاومت مردم ایران بود که مردم ایران برای حفظ آن ۳۵ روز جانانه مقاومت کردند افزود: خرمشهر ۵۷۵ روز در دست متجاوزان بود و مردم عزیز ایران اسلامی و تمام نیروهای مسلح با لطف خداوند ودست در دست یک‌دیگر خرمشهر را آزاد کردند.

قاسمی فرزاد اظهار داشت :با رهبری داهیانه و شجاعانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) امروز قله‌های رفیع پیشرفت را در عرصه‌های مختلف فتح کرده‌ایم،و با اقتدار و بازدارندگی بی‌نظیر مانع هرگونه تجاوز به مرزهای ایران اسلامی شدیم که حاصل فرهنگ سوم خرداد، ایثار و شهادت است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.