پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
ضبط ۴۱ قلم داروی دامپزشکی تاریخ منقضی در سال ۱۴۰۲
06 فروردین 1403 - 22:07
شناسه : 45611
0
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان: رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان از ضبط 41 قلم داروی دامپزشکی تاریخ منقضی در سال 1402 خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، دکتر کامران درخشنده  اظهار کرد: تمامی داروخانه و مراکز پخش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک موجود در شهرستان همدان که در حوزه دامپزشکی فعالیت دارند بصورت مستمر بازرسی و فعالیت آن ها تحت نظارت کارشناسان می باشد.

و ی در ادامه از تاسیس ۱ واحد آزمایشگاه دامپزشکی و یک واحد مرکز پخش استانی دارو در سال ۱۴۰۲ خبر داد وگفت: تعداد ۱۱ داروخانه ؛ ۶ مرکز درمانی؛ ۳ آزمایشگاه؛ ۳ مرکز مایه کوبی و ۵ شرکت پخش دارویی دامپزشکی در سطح شهرستان وجود دارد .

درخشنده ادامه داد: طی بازرسی کارشناسان اداره دارو و درمان این شهرستان از داروخانه دامپزشکی مقدار ۴۱ قلم داروی تاریخ منقضی به ارزش ۴۵۰میلیون ریال ضبط گردید.

وی خاطرنشان کرد: دامداران و مرغداران محترم از خرید بی رویه و استفاده از هر گونه دارو در گله بصورت خودسرانه خودداری نمایند و پیش از هر اقدام با دامپزشک مشورت نمایند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان گفت:  دامداران و مرغداران محترم می توانند شکایات و یا انتقادات خود را از طریق تماس با شماره ۳۲۶۵۱۷۳۵ و ۱۵۱۲ مطرح و پیگیری  کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.