یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
23 خرداد 1400 - 9:11
شناسه : 3783
3
جمهور آنلاین/ مذاکره‌کننده ارشد کشورمان در گفتگوهای احیای برجام در وین تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران به دنبال توافقی است که شاخص‌ها و اصول مد نظرش در آن رعایت شده باشد و در این مسیر نه عجله دارد و نه وقت را تلف می‌کند.
ارسال توسط :
پ
پ

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد کشورمان در مذاکرات احیای برجام در وین روز شنبه پس از نشست کمیسیون مشترک برجام اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران به دنبال توافقی خوب و منطقی است که اصول و شاخص‌های مورد نظرش در آن رعایت شده باشد.

عراقچی در این خصوص تصریح کرد: «ما به دنبال دستیابی به یک توافق مطلوب و خوب برای جمهوری اسلامی ایران هستیم و در این مسیر، نه عجله داریم و نه وقت را تلف می‌کنیم. مهم این است که در هرگونه توافق، اصول و شاخص‌های جمهوری اسلامی ایران در آن رعایت شده باشد.»

عراقچی افزود: «الان زمان تصمیم گیری طرف های مقابل است.ما قبلا تصمیمات سخت خود را گرفته ایم و در برجام ماندیم. آمادگی داریم مذاکرات را تا جاییکه آنها بتوانند به تصمیم برسند، ادامه دهیم.»

وی در خصوص روند مذاکرات نیز گفت: «بلافاصله پس از نشست کمیسیون مشترک برجام، جلسات کارشناسی آغاز شد و ظرف روز‌های آینده نیز مذاکرات ادامه خواهد داشت تا به جمع بندی دست یابیم و تصویر تقریبا کاملی را از یک توافق نهایی داشته باشیم.»

 

 

 

تسنیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.