یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
10 آبان 1400 - 18:04
شناسه : 11299
1
جمهور آنلاین/ معاون وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توئیتری گفتگوی تلفنی خود با معاون وزیر خارجه چین را دوستانه و ثمربخش خواند و اعلام کرد دو طرف در خصوص غیرقانونی بودن تحریم‌های یکجانبه آمریکا اتفاق نظر دارند.
ارسال توسط : نویسنده : شکیبا منبع : تسنیم
پ
پ

علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در پیامی توئیتری با اشاره به موضع مشترک ایران و چین در خصوص تحریم‌های غیرقانونی و نقض قوانین بین‌المللی از سوی آمریکا، تأکید کرد که رایزنی‌های تهران-پکن در موضوعات مختلف به ویژه در عرصه بین‌المللی در آینده ادامه خواهد یافت.

علی باقری کنی در خصوص گفتگوی امروز خود با معاون وزیر خارجه چین، در توئیتر نوشت: «در یک گفتگوی تلفنی دوستانه و ثمربخش با آقای ما ژائو، معاون وزارت خارجه چین، از مواضع مثبت و تعاملات سازنده چین قدردانی نمودم. ایران و چین به عنوان شرکایی قابل اعتماد، در خصوص غیرقانونی بودن تحریم‌های یکجانبه آمریکا و اهمیت حاکمیت قانون در روابط بین‌الملل موضع مشترکی دارند.»

وی در توئیت دیگری افزود: «لغو تحریم‌ها علیه اشخاص و نهادهای ایرانی و طرف‌های ثالث و تضمین به عدم تکرار مورد تاکید قرار گرفت. رایزنی‌ها بین دو طرف در مورد طیفی از موضوعات به‌ویژه در عرصه بین‌المللی در آینده ادامه خواهد یافت.»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.