یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
فرهنگ پژوهش و فناوری باید به نحو شایسته‌ ترویج شود
14 آبان 1402 - 14:58
شناسه : 39402
3
استاندار همدان: همدان - استاندار همدان گفت: ترویج فرهنگِ پژوهش و فناوری باید در سطح استان و مراکز علمی به نحو شایسته و در تراز استان کهن و فرهنگ غنی پایتخت تاریخ و تمدن ایران انجام شود.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ی شورای سیاست‌گذاری هفته پژوهش و فناوری، گفت:این روزها مدعیان حقوق بشر، عمق ددمنشی و جنایتی که در وجودشان هست را در غزه به معرض نمایش گذاشتند.

وی افزود:به شهادت رساندن بیش از ۹هزار و ۵۰۰ نفر از فلسطینیان بی‌گناه که بیش از ۳هزار کودک و بیش از ۲هزار و ۵۰۰ نفر از زنان هستند، توسط رژیم جعلی صهیونیستی، انزجار جهانی را علیه این جرثومه فساد برانگیخته است.

قاسمی فرزاد اظهار داشت:عمر رژیم منحوس صهیونیستی با لطف و عنایت الهی به زودی به آخر می‌رسد.

استاندار همدان عنوان کرد:تشویق و ترغیب فعالان عرصه پژوهش و فناوری باید در دستور کار باشد و تبیین وضعیت فعلی پژوهشی استان و چشم‌انداز این مسیر ترسیم شود.

وی اضافه کرد:یافته‌هایی که در طول یکسال گذشته در عرصه علم و فناوری به دست آمده باید در سطح ملی و بین‌المللی به نمایش گذاشته شود.

قاسمی فرزاد بیان کرد:بسترسازی برای تجاری‌سازی یافته‌ها و پژوهش‌های توسعه یافته در سطح منطقه‌ای و ملی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: انسجام و هماهنگی در بین دستگاه‌ها در راستای برگزاری هرچه با شکوه‌تر هفته پژوهش و فناوری مورد تأکید است و باید از فعالیت‌های پراکنده و بدون برنامه پرهیز شود.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.