پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
فعالیت‌های فرهنگی همراه با امداد و نجات
12 تیر 1403 - 21:22
شناسه : 49455
2
همدان- معاون فرهنگی و امور پژوهشی و مشاور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر کشور از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای صالح آباد یادمان شهید علی‌اصغر شایانی بازدید کردند.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی معاون فرهنگی و امور پژوهشی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین معزی مشاور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر کشور از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای صالح آباد یادمان شهید علی‌اصغر شایانی بازدید و با نجاتگران دیدار و گفتگو صمیمانه داشتند.

در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین محسن ثابتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال‌احمر استان همدان ضمن خوشامدگویی به بیان فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در جمعیت هلال‌احمر استان همدان پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی در این نشست صمیمانه گفت: حضور نجاتگران در پایگاه‌ها و فرصت در کنار هم بودن بهترین فرصت برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی در کنار امور مرتبط با امداد و نجات است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین معزی با بیان اینکه حفظ روحیه امدادگران و نجاتگران در زمان حین و بعد حادثه ضروری است، افزود: خدمت به خلق در هر جایگاهی راهی به سوی آرامش و آسایش روح است و حفظ روحیه امدادگران و نجاتگران پس از شرایط سخت و دردناک حوادث را می‌توان با برگزاری کارگاه های فرهنگی و فعالیت های مرتبط، به نحو شایسته‌ای پیش‌برد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.