دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
مشارکت انتخابات در استان همدان روند افزایشی دارد
15 تیر 1403 - 16:42
شناسه : 49670
0
رئیس ستاد انتخابات استان همدان: همدان- رئیس ستاد انتخابات استان همدان از روند افزایش مشارکت انتخابات در همدان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، حسن رضانیا ظهر امروز در کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان همدان اظهار کرد: خوشبختانه مشارکت انتخابات در استان همدان روند افزایشی دارد و تقریبا بیش از ۴۰ درصد افزایش تعرفه‌ها و مشارکت را نسبت به دور اول داریم.

وی با اشاره به اینکه تا ساعت ۱۱:۳۰ امروز ۱۱ درصد میزان مشارکت در استان بوده است گفت: این دور از انتخابات نیز یک‌میلیون و ۴۸۱ هزار تعرفه توزیع شده و تعرفه و شعبه نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه دولت مردمی شهید رئیسی خود را به ملزم و مکلف به صیانت از آراء مردم می‌داند و پای این عهد محکم ایستاده‌ایم خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند انتخابات روان، سالم و مطمئن است.

محمد رضا غلامی پاک؛ مشاور استاندار همدان نیز اظهار کرد: کوچکترین تخلفی در انتخابات هر لحظه گزارش می‌شود که تاکنون هیچگونه تخلفی قابل ملاحظه نبوده و انتخابات به سلامت برگزار می‌شود.

محمدرضا خوشگفتار؛ مدیر روابط عمومی استانداری همدان نیز از فعالیت ۴۷۵ خبرنگار در استان در این دور از انتخابات خبر داد و گفت: امروز ۲۰۰ خبرنگار صدا و سیما و ۲۷۵ خبرنگار سایر رسانه‌ها در استان اطلاع‌رسانی را در حوزه انتخابات بر عهده دارند.

وی افزود خبرنگاران استان در تمام عرصه ها همیشه پا به پای مدیران وبرنامه ،همایش های استان همدان هستند که جا دارد از مجموعه خبرنگارن تشکر ویزه را داشته باشیم .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.