مشارکت ۹۴ هزار نفر در برگزاری فرآیند انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس
08 تیر 1403 - 23:07
شناسه : 49218
2
رئیس ستاد انتخابات استان فارس: رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: تعداد ۹۴ هزار نفر در سطح استان فارس در بخش‌های مختلف بازرسی، اجرا، امنیت و نظارت فعالیت دارند.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، اسماعیل قزل‌سفلی، با حضور در شعبه اخذ رأی آرامگاه حافظیه اظهار کرد: با تلاش همکاران در شعب اخذ رأی استان فارس رأس ساعت هشت صبح فرآیند رأی‌گیری از مردم آغاز شد.

وی افزود: تعداد ۹۴ هزار نفر در سطح استان فارس در بخش‌های مختلف بازرسی، اجرا، امنیت و نظارت فعالیت دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس تصریح کرد: برابر گزارش‌های دریافت شده از سراسر استان فارس میزان مشارکت به تناسب انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری در دوره‌های گذشته، تا ساعت ۱۰ صبح بیش از ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش داشت و این رشد نشان می‌دهد مردم استان فارس در انتخابات یازدهم اسفند و ریاست جمهوری ادوار گذشته رشد داشته است.

قزل‌سفلی خاطر نشان کرد: مردم استان فارس رأی خود را به ساعات بعدازظهر موکول نکنند و از ساعت ابتدایی صبح با حضور در شعب اخذ رأی، رأی خود را در صندوق‌ها بیاندازند و این موضوع را شاهد هستیم که مردم در سطح استان با شور و شعف خاصی در تعیین سرنوشت کشور خود مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: تاکنون هیچ گزارشی از قطع انرژی یا خطوط ارتباطی اعلام نشده است و ارتباطات به صورت کامل در همه جای استان در خصوص سامانه‌های احراز هویت برقرار است.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس تاکید کرد: تاکنون از شعب سیار و ثابت روستایی و شهری گزارشی مبنی بر وجود نقص دریافت نشده است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.