دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
موضوع تامین امنیت انتخابات مهم است
15 تیر 1403 - 16:45
شناسه : 49678
2
استاندار همدان: همدان- استاندار همدان با بیان اینکه موضوع تامین امنیت انتخابات مهم است و شورای تامین، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج همکاری خوبی در این زمینه داشتند.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، علیرضا قاسمی‌فرزاد  در کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان همدان اظهار کرد: موضوع تامین امنیت انتخابات مهم است و شورای تامین، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج همکاری خوبی در این زمینه داشتند.

وی افزود: یک‌هزار و ۷۰۰ نیروی بسیج در این دور از انتخابات همکاری دارند که با همراهی نیروی انتظامی در مجموع حدود ۴ هزار نفر مسئولیت تامین امنیت انتخابات را بر عهده خواهند داشت.

قاسنی فرزاد ادامه داد: خوشبختانه دومین مرحله از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تدابیر لازم که اندیشیده شد، در حال حاضر برگزاری است.

وی با بیان اینکه در سایه همکاری هیات‌های اجرایی و نظارت، انتخابات به خوبی برگزار می‌شود و تعامل بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد گفت: در حال حاضر شاهد برگزاری انتخابات بدون مسئله و مشکل هستیم.

وی با بیان اینکه اقدامات ارزشمند رسانه‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی قابل تقدیر گفت: در این دوره از انتخابات نیز یک هزار و ۳۱۳ شعبه اخذ رای در استان تعیین شده که ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه سیار است و از این تعداد نیز ۶۱۶ شعبه شهری و ۶۹۸ هزار روستایی را شامل می‌شود.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه ۲۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات دخیل هستند ادامه داد: خوشبختانه تاکنون میزان مشارکت در انتخابات نسبت به دور قبل خوب بوده و امیدواریم با این ضرب آهنگ پیش رود و شاهد مشارکت حداکثری باشیم و رئیس جمهور اصلح انتخاب شود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهوری انتخاب می‌شود که رئیس جمهور همه مردم است و وی باید پاسخگوی خواسته‌های همه مردم باشد گفت: نقش ما نقش اجرایی، است و رای مردم حق‌الناس و ما باید این حق‌الناس را حفظ کنیم و نباید سوگیری داشته باشیم.

استاندار همدان با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری از بعد شرعی و قانونی قابل اجراست و تمام افرادی که در انتخابات نقش دارند، با نهایت بی‌طرفی کامل آراء مردم را اخذ کنند افزود: با توجه به تاکیدی که مقام عالی وزارت در حوزه صیانت آراء داشتند و مرتب این موضوع تاکید می‌شد، روز گذشته طی هماهنگی با مجموعه‌های ذیربط مصوب شد استانداران اختیار دارند علاوه به سازوکار بازرسی، بازرسین ویژه در هر شهرستان را تعیین کنند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه نظام و حاکمیت روی اصل سالم بودن انتخابات تاکید دارند عنوان کرد: در این دور، مرحله نهایی انتخابات را داریم و نتایج فردا مشخص خواهد شد و امیدواریم مردم مشارکت حداکثری با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری داشته باشند.

قاسمی‌فرزاد بیان کرد: میزان رای بالا سند و پشتوانه محکمی برای حضور رئیس جمهور در عرصه بین‌المللی برای تحقق منافع ملی است و امیدواریم مردم به این مسئله توجه کنند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.