پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
نقش اصلی فعالیت ها بر عهده داوطلبان است
24 مهر 1402 - 11:15
شناسه : 38726
7
همدان- فتانه ازانی - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان گفت: نقش اصلی فعالیت ها بر عهده داوطلبان است، و داوطلبان در خط مقدم حضور دارند.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، سجاد پورعرب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خانه‌های هلال جامعه محوراند و داوطلبان در خط مقدم حضور دارند و ما در تلاشیم که خانه های هلال بیشتری را با همکاری دهیاران در روستاها راه اندازی کنیم.
وی افزود: هدف از راه اندازی خانه های هلال، گسترش آموزش همگانی در تمامی نقاط و تاب آوری در شهرستان است تا در زمان وقوع حادثه نیروهای محلی، که از قبل آموزش های لازم را کسب کرده اند قبل از حضور نیروهای متخصص در منطقه ی حادثه دیده اقدامات اولیه در حوادث را انجام داده باشند.
سید رسول حسینی مشاور مدیر‌عامل و مسؤل هماهنگی خانه های هلال استان با اشاره به مسئله تاب آوری در حوادث گفت: موثرترین واحد در هلال احمر که می‌تواند به بلایای طبیعی پاسخ دهد خانه‌های هلال هستند.
حسینی در ادامه تصریح کرد: نقش اصلی فعالیت ها بر عهده داوطلبان است و خانه های هلال نیز باید داوطلب محور باشد و اعضا بدون هیچ چشم داشتی در این راستا گام بردارند.
وی افزود: هدف ما از ایجاد خانه های هلال این است که نتیجه ی مطلوبی از این خانه ها دریافت کنیم و این موضوع با تعامل و مشارکت بیشتر مردم در این حوزه صورت می پذیرد و باید شرایطی فراهم کنیم که مورد استقبال روستائیان باشد.
سید رسول حسینی افزود: باید زمینه ی برگزاری آموزش های امدادی و خود امدادی را فراهم کنیم و در هر روستا افرادی را آموزش دهیم و یک نفر را به عنوان نماینده ی خانه هلال معرفی کنیم تا در آینده بازوی جمعیت باشند.
در پایان از زحمات فرشته سلطانی مسئول خانه هلال روستای آقبلاغ تقدیر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.