جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
نمایه مقالات همایش ملی مباهله در چهار سایت معتبر 
12 تیر 1403 - 21:49
شناسه : 49484
2
مدیر اجرایی همایش ملی مباهله در همدان : همدان-  مدیر اجرایی همایش ملی مباهله در همدان از نمایه مقالات اين همايش در چهار سايت معتبر سیویلیکا، سمپزیا، کنسرسیوم محتوای ملی و پایگاه استنادی علوم جهان اسلامی خبر داد. 
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، سجاد آستانی با اشاره به برگزاری دومین همایش ملی مباهله توسط اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان همدان در شهرستان تویسرکان اظهار کرد: فراخوان این همایش از یکم خردادماه آغاز شد و ۱۴ تیرماه نیز اختتامیه این رویداد در تویسرکان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته همایش بیشتر با محوریت سخنرانی پیش رفت اما در همایش امسال دریافت مقالات علمی هم مدنظر قرار گرفت گفت: موضوعات و محورهایی همایش تبیین شده و کمیته‌های علمی از دانشگاه‌های سید جمال الدین اسدآبادی، آزاد اسلامی واحد همدان، فرهنگیان و پیام نور استان به صورت رسمی و مکتوب ضمن اعلام حمایت، به دبیرخانه معرفی شدند.

مدیر اجرایی همایش ملی مباهله در همدان با تاکید بر اینکه داوری این مقالات بر عهده اساتید دانشگاهی محول شده است افزود: از تجارب افراد حوزوی نیز بهره‌مند شدیم.

وی با اشاره به معرفی وب سایت https:Bsina.ir همایش و فراخوان جذب مقاله افزود: قرار است مقالات در چهار سایت از جمله پایگاه سیویلیکا، سمپزیا، کنسرسیوم محتوای ملی و در پایگاه استنادی علوم جهان اسلامی نمایه شود.

آستانی با بیان اینکه از هفتم خردادماه تاکنون قریب به ۲۰ مقاله به دبیرخانه ارسال شده است گفت: هشت مقاله به صورت سخنرانی انتخاب شده که در روز همایش به صورت زنده ارائه خواهد شد و مابقی مقالات نیز به صورت پوستر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مقالات با کسب امتیاز بالای ۷۰ فرصت ارائه و سخنرانی را پیدا کردند افزود: در روز همایش از بین این هشت مقاله، مقاله و سخنران برتر انتخاب خواهد شد.

مدیر اجرایی همایش ملی مباهله در همدان با بیان اینکه سخنران ویژه این مراسم از اساتید کشور افغانستان است گفت: برنامه در روز همایش به نحوی است که با سخنرانی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان آغاز می‌شود و دبیر علمی جشنواره نیز گزارشی نیز ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بعد از سخنرانی صاحبان مقالات نیز در مدت ۱۵ دقیقه، به مدت ۵ دقیقه داوری انجام می‌شود افزود: هیات رئیسه داوران متشکل از پنج دبیر همایش هستند که پرسش و پاسخی به مدت پنج دقیقه در صورت نیاز خواهند داشت تا مقالات برتر انتخاب شود و ادامه مراسم با تجلیل پیش رود.

آستانی بیان کرد: تمام مقالات در روز همایش به صورت کتاب الکترونیک سربرگ می‌خورد و با گواهی‌نامه به شرکت کنندگان و ارائه دهندگان مقاله داده می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.