هزار روز خدمت؛ هزاران خدمت
01 تیر 1403 - 2:46
شناسه : 48827
2
سرپرست شرکت گاز استان فارس تشریح کرد: بهفر گفت: شرکت گاز استان فارس با توجه به کسب موفقیت‌های کم‌نظیر در کشور و استان فارس ضمن اجرای شبکه و گازرسانی به بیش از 9/98 درصد شهرها و 97 درصد روستاها در پهنه وسیع این استان، آمادگی کامل خود را برای تسریع در گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد و به همین منظور به‌عنوان یکی از استان های معین گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان نیز انتخاب شده است.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، وحید بهفر، سرپرست شرکت گاز استان فارس در تشریح اقدامات شرکت گاز استان فارس در مدت ۱۰۰۰ روز دولت خدمتگزار از اجرای ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز در استان سیستان بلوچستان و ۴۲۱۷ کیلومتر در استان فارس به نحو مطلوب خبر داد و گفت: ۸۷۰۶۱ و ۱۸۰۰۰ هزار انشعاب گاز به ترتیب در استان های فارس و سیستان بلوچستان نصب و اجرا شد.

سرپرست شرکت گاز استان فارس با بیان اینکه به طور متوسط هر ۱۴ ساعت گازرسانی به یک صنعت در استان فارس انجام شده است، گفت: در دولت سیزدهم شرکت گاز استان فارس عملیات گازرسانی به ۱۶۷۸ صنعت جدید در استان فارس و همچنین گازرسانی به کارخانه سیمان شهرک صنعتی خاش در استان سیستان بلوچستان را اجرایی کرد.

بهفر تعداد اشتراک پذیری مشترکین گاز را در دو استان فارس و سیستان و بلوچستان را مجموعا ۱۸۵۹۳۸ اعلام کرد و گفت که از این تعداد ۵۰۰۰ مشترک از استان سیستان و بلوچستان و مابقی از استان فارس به شبکه گازرسانی متصل شده اند.

وی با اشاره به اینکه شبکه گازرسانی به شهرهای استان فارس در سال جاری تکمیل می شود، گفت: با اقدامات انجام شده در ۱۰۰۰ روز خدمت شهید جمهور تعداد ۶ شهر در استان فارس و ۳ شهر در استان سیستان و بلوچستان از نعمت گاز برخوردار شدند.

سرپرست شرکت گاز استان فارس تعداد گازرسانی به روستاهای استان فارس و سیستان بلوچستان را به ترتیب ۲۷۰ و ۱۲۷ روستا اعلام کرد.

وی با تأکید بر اینکه شرکت گاز استان فارس همواره ارتقای ظرفیت گازرسانی به بخش صنعتی و بهینه سازی آن را اولویت خود می داند، گفت: شرکت گاز استان فارس به عنوان معین استان سیستان بلوچستان ظرفیت سازی به میزان ۳۰ هزار مترمکعب گاز برای این استان و ۴۰۹۹۱۴ مترمکعب گاز برای استان فارس در دوره ۱۰۰۰ روزه دولت خدمتگزار ایجاد نموده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.