هزینه ۱۰۰۰ میلیاردی تأمین اجتماعی برای درمان زوج‌های نابارور
24 خرداد 1403 - 22:07
شناسه : 48499
0
مدیرعامل تأمین اجتماعی کشور مطرح کرد؛ خرم‌آباد - مدیرعامل تأمین اجتماعی کشور از هزینه هزارمیلیاردی تأمین اجتماعی برای درمان زوج‌های نابارور در کشور خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : محمدی منبع : مهر
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، میرهاشم موسوی امروز پنج‌شنبه در حاشیه سفر به لرستان، اظهار داشت: یکی از رویکردهایی که از آغاز دولت سیزدهم در دستور کار بوده، بحث توسعه خدمت در همه در همه بخش‌های کشور و رسیدگی بیشتر به تأمین نیاز مردم و به‌خصوص در مناطق کمتر برخوردار است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه این امر در بخش‌های مختلف تحقق پیدا کرد.

مدیرعامل تأمین اجتماعی کشور با تأکید بر اینکه بر اساس این تأکیدات صورت‌گرفته ما در سازمان تأمین اجتماعی یکی از اولویت‌های اساسی مدنظر حوزه درمان بوده است.

موسوی با بیان اینکه در این راستا درمان مستقیم تأمین اجتماعی ۱۰۰ درصد رایگان است و تمام خدمات سرپایی، تخصصی و فوق‌تخصصی درمان و بستری برای بیمه‌شده‌ها در مراکز ملکی تأمین اجتماعی به‌صورت رایگان ارائه می‌شود، گفت: در این راستا از ابتدای دولت تا کنون ۳۹ پروژه درمانی، بیمارستانی، درمانگاه تخصصی، فوق‌تخصصی، توسعه بخش‌های مختلف و افزایش تخت را در کل کشور داشته‌ایم.

وی ادامه داد: با افتتاح پروژه توسعه بیمارستان «کوثر» شهرستان بروجرد، چهلمین پروژه توسعه و ساخت پروژه درمان جدید را تأمین اجتماعی در کشور را شاهد هستیم.

مدیرعامل تأمین اجتماعی کشور، گفت: در کل کشور ۱۳۳ پروژه توسعه‌ای، ایجادی، ساخت و… در دستور کار داریم.

موسوی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه یکی دیگر از رویکردهای دولت این بوده که خدمات درمانی دارای هزینه‌های سنگین را هم تحت پوشش قرار دهد و هم مردم خودپرداخت را پرداخت نکنند و درمان بر اساس تعرفه دولتی ۱۰۰ درصد رایگان شود، گفت: یکی از این موارد، بحث درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج با محوریت بیمه سلامت کشور است.

وی ادامه داد: در این راستا صندوق خاص درمان بیماران صعب‌العلاج شکل گرفت و ما حدود ۹۰ هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج را شناسایی کرده‌ایم و به این عدد به‌مرور اضافه خواهد شد.

مدیرعامل تأمین اجتماعی کشور، افزود: همچنین خدمات تخصصی و فوق‌تخصص ناباروری را طی سال گذشته به بالغ بر ۴۵ هزار نفر داشته‌ایم و تا این لحظه بالغ بر هزار میلیارد تومان دراین‌رابطه هزینه شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.