یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
همدان آمادگی اسکان ۲۰ هزار مسافر در شبانه روز را دارد
04 فروردین 1403 - 20:23
شناسه : 45485
1
استاندار همدان خبر داد: استاندار همدان از آمادگی استان همدان برای اسکان ۲۰ هزار نفر در هر شبانه روز خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای اسکان و اقامت ۲۰ هزار نفر گردشگر در شبانه‌روز در استان همدان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: از ابتدای سفرهای نوروزی تا روز سوم فروردین‌ماه ۵ میلیون و ۷۷۰ هزار تردد و در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵۱ هزار تردد در سطح جاده‌های استان ثبت شده است.

قاسمی فرزاد ادامه داد  بیش‌ از ۳۰ هزار نفر گردشگر در استان همدان اقامت داشته‌اند.

استاندار همدان گفت: از آغاز سفرهای نوروزی بیش از ۱۷۵ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان که مورد استقبال گردشگران قرار گرفته، بازدید کرده‌اند.

وی افزود: در ایام سفرهای نوروزی ۱۰۵ مورد بازرسی از بخش‌های مختلف انجام شده و تمامی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات بهتر به مسافرین نوروزی درحال تلاش هستند.

قاسمی فرزاد افزود: با مدیریت و کنترل پلیس‌راه استان میزان تصادفات برون‌شهری کاهش یافته و امیدواریم رانندگان با رعایت اصول ایمنی در رانندگی از مخاطرات پیشگیری کنند.

وی گفت: استان همدان جزو چهار استان برتر در اسکان و حضور مسافرین و گردشگران در ایام سفرهای نوروزی بوده که حاصل تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی در آماده‌سازی زیرساخت‌ها و خدمات به مسافرین عزیز بوده است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.