جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
همدان مهیای سرمایه‌گذاری در عرصه سینما
25 بهمن 1402 - 9:29
شناسه : 43685
2
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان: همدان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اکران ۱۶ فیلم جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور در همدان گفت: همدان مهیای سرمایه‌گذاری در عرصه سینما است.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین مسعود ویژه با اشاره  به اکران ۱۶ فیلم جشنواره  فجر همزمان با سراسر کشور در همدان اظهار کرد: فیلم‌های این جشنواره امسال در سه سالن پردیس سینمایی مهر قدس، سینما فلسطین و سینما فرهنگ همدان اکران شد.

ویژه» با بیان اینکه اکران این فیلم‌ها از ۱۶ تا ۲۴ بهمن هر روز در ۲ نوبت به میزبانی این سه سالن برپا است، افزود: آثار ارزشمندی به چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر راه یافت و فیلم‌های امسال یک سر و گردن از آثار سال‌های گذشته برتر است.

وی ادامه داد: چند هنرمند در کنار استاد «مسعود جعفری جوزانی» کارگردان پر افتخار استان همدان در این جشنواره حضور پررنگ دارند و از کارگردانان و چهره‌های مطرح این دوره از جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در شهرستان‌ها را فرصت مناسبی برای بهره‌مندی هر چه بیشتر مردم از تولیدات سینمایی دانست و بیان کرد: طی یک سال گذشته به همت فعالان عرصه سینمای استان همدان، اتفاقات خوبی در عرصه سینما رخ داده و نخستین انجمن صنفی سینما در سطح کشور با مجوز استانداری در حال راه‌اندازی است.

ویژه یادآور شد: به همت انجمن سینمای جوان، میزبان ۲ دوره فیلمنامه‌نویسی از سراسر کشور بودیم که حاصل آن انعقاد چند قرارداد برای تولید فیلم در استان همدان بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان میزبانی از چند کارگردان مطرح کشور و فیلمبرداری برخی از آثار خود در همدان را از دیگر اقدامات در حوزه سینما برشمرد و اظهار کرد: برای دومین سال پیاپی هفته مهر فعالان و اهالی سینمای استان برگزار شد و تلاش داریم تعدادی فیلم و سریال را با گویش‌های محلی همدان تولید کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.