همه برای سرافرزاری کشور تلاش کنند
08 تیر 1403 - 13:38
شناسه : 49163
2
نماینده ولی فقیه در استان همدان: نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: همه تلاش کنیم برای سرافرازی کشور عنوان کرد: این مردم هستند که تعیین می‌کنند از صندوق چه کسی انتخاب می‌شود و امیدواریم با انتخاب اصلح با کمک هم مشکلات کشور را حل کنیم.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ستاد خبری انتخابات استان در استانداری اظهار کرد: از زحمات خالصانه خبرنگاران قدردانی می‌کنم که در این عرصه مهم انتخابات حضور دارند و تلاش‌ می‌کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم خبرنگاران بتوانند در این عرصه خبرنگاری حساس موفق باشند گفت: کار خبرنگار حساسیت خاصی دارد و بسیار خطیر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی در خصوص اهمیت انتخابات بیان کرد: مقام معظم رهبری امروز در پای صندوق رای در خصوص انتخابات کلیدواژه‌های عزت، آبرو و سرافرازی کشور را مطرح کردند که حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه دشمن دائما تلاش می‌کند میزان مشارکت پایین آید و سوال جدی این است چرا به فکر این است گفت: کسانی که دشمنی واقعی با ایران دارند و کسانی که برای تحریم کشور تلاش می‌کنند که نامه هم نوشتند، مدام تلاش می‌کنند مشارکت کم باشد و دائم از کلیدواژه تحریم استفاده می‌کنند.

شعبانی ادامه داد: دشمنان قطعا به دنبال منافع خود هستند و عدم مشارکت تامین‌کننده منافع آنها و بسترساز تحریم کشور است.

وی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری بالاخره گفتمان‌ها و تفکرات مختلف را دیدید و سلیقه‌های مختلف حضور داشتند گفت: درست است کاندیداها رویه متفاوتی دارند اما مسیر واحد است و طبیعت قضیه این است که مدیریت اجتماعی سلیقه‌های اجرایی متفاوتی دارد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات کمک می‌کند چای آورد دیگه رویه‌ای حاکم شود که احساس کنند آن رویه می‌تواند کشور را پیش ببرد افزود: امیدواریم امروز حماسه‌ای را شاهد باشیم و ملت ایران با انتخاب فرد اصلح بتوانند سربلندی ایران را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه نتیجه هر چه بود همه تلاش کنیم برای سرافرازی کشور عنوان کرد: این مردم هستند که تعیین می‌کنند از صندوق چه کسی انتخاب می‌شود و امیدواریم با انتخاب اصلح با کمک هم مشکلات کشور را حل کنیم.

شعبانی خطاب به رئیس جمهور آینده عنوان کرد: تا امروز وقت وعده دادن بود و از فردا وقت عمل کردن است و بعد از آن وقت مطالبه مردم.

وی با اشاره به اینکه امید است کسی که رای می‌آورد یادش باشد که سلوک شهید رئیسی را داشته باشد گفت: امیدواریم رئیس جمهور آینده از فردا خادم‌تر و مردمی‌تر باشد و اگر می‌خواهد رئیس جمهور آینده موفق باشد باید متواضعانه تر و با اخلاق‌تر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان از تلاش استاندار و ستاد انتخاباتی استان در برگزاری انتخابات خوب و سالم قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.