پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
پروژه عمرانی راهداری با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در شهرستان نهاوند
18 خرداد 1403 - 15:57
شناسه : 48085
2
رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان نهاوند: همدان- رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان نهاوند از فعالیت ۱۰ پروژه عمرانی راهداری با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در این شهرستان خبر داد:
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، سید حسین موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساخت راههای روستایی عشوند-برجک و قشلاق- راوند بطول ۵ کیلومتر در حال ساخت است و ۴ دستگاه زیرگذر نیز با پیشرفت فیزیکی میانگین ۹۰ درصدی در حال اتمام و تکمیل می باشد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر شانه سازی و آزادسازی حریم، ۲/۵ کیلومتر نصب نیوجرسی،۳۵ مورد رفع تجاوز به حریم، ۶۷ کیلومتر خط کشی، ۵ مورد ترانشه برداری، ۴ مورد ایمن سازی و اصلاح تقاطع و… در محورهای شهرستان نهاوند انجام شده است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی تعریض تقاطع در محور فارسبان-شهرک با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در حال تکمیل می باشد و در تلاش هستیم تعریض این تقاطع تا پایان فصل کاری به بهره برداری برسد.

موسوی با اشاره به وجود جاذبه های طبیعی گردشگری و آغاز سفرهای تابستانی در شهرستان نهاوند افزود: از تمامی توان و ظرفیت های راهداری برای ارتقاء ایمنی محورهای اصلی،فرعی و روستایی نهاوند استفاده می شود که در همین راستا ۳۱ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۲۱ دستگاه از ماشین الات مشغول خدمت رسانی به هم استانی ها و هموطنان گرامی هستند.

وی در پایان یادآور شد: در سال گذشته ۳۳۴کیلومتر خط کشی،۳۹ کیلومتر روکش آسفالت، ۲ هزار و ۶۷۲ عدد تابلو وعلائم،۱۷۰ شاخه گاردریل،۳ کیلومتر نیوجرسی و … در طول محورهای اصلی،فرعی و روستایی شهرستان نهاوند اجرا شده است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.