پس از تهران بیشترین شعب اخذ رأی در فارس فعال است
08 تیر 1403 - 14:43
شناسه : 49182
1
استاندار فارس: استاندار فارس از سنگ تمام عوامل اجرایی و ناظرین برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم سخن گفت و افزود: پس از تهران، بیشترین تعداد شعب اخذ رأی در فارس فعال شده است.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، محمدهادی ایمانیه صبح امروز همزمان با آغاز فرآیند رأی گیری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با حضور حرم شاهچراغ(ع) از صندوق های مستقر در این حرم مطهر بازدید کرد و در جمع خبرنگاران ضمن دعوت به حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات، اظهارداشت: مردم ایران از پس از انقلاب تاکنون همیشه پای کار بوده‌اند و در همه صحنه‌های انتخابات حضور پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: از ساعت ۶ صبح امروز ستاد انتخابات فارس برای پیگیری مستقیم فعال سازی صندوق‌ها حاضر شدیم.

استاندار فارس با اشاره به وجود ۳۵۰۰ شعبه اخذ رأی در استان، یادآور شد: پس از تهران، بیشترین تعداد شعب اخذ رأی در فارس فعال شده است و به همین همکاران ما کار سختی را طی هفته‌های اخیر برای برگزاری انتخاباتی امن و حفظ امنیت صندوق‌ها پشت سر گذاشته‌اند.

ایمانیه خاطرنشان کرد: از شامگاه گذشته نیز عوامل اجرایی و نظارت در شعب مناطق دور افتاده مستقر شده‌اند.

وی تصریح کرد: همکاران ما در وزارت کشور، عوامل اجرایی و نظارت برای برگزاری این انتخابات سنگ تمام گذاشته‌اند و آماده هستند تا انتخابات با سلامت برگزار شود.

استاندار فارس عنوان کرد: امکان حضور نماینده هر کاندیدا در صندوق‌های رأی نیز پیش‌بینی شده و این مهم تضمین کننده سلامت انتخابات است تا دقت و امانت صندوق رای حفظ شود.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.