پیام آیت الله صادق آملی لاریجانی به مناسبت عروج سردار سرافراز اسلام « محمد کسائیان»
08 اسفند 1402 - 13:30
شناسه : 44264
0
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی عروج سردار محمد کسائیان را تسلیت گفت.
ارسال توسط : نویسنده : محمدی منبع : روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، متن پیام آیت الله صادق آملی لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدینَ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم عَلَى القاعِدینَ دَرَجَهً ۚ وَکُلًّا وَعَدَ اللَّهُ الحُسنىٰ ۚ وَفَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدینَ عَلَى القاعِدینَ أَجرًا عَظیمًا. (سوره مبارکه النساء آیه ۹۵)

عروج سردار سرافراز اسلام «سید محمد کسائیان» فرمانده تیپ لشکر ۲۵ کربلا و تیپ ۷۵ ظفر در دوران دفاع مقدس، موجب تاثر و تالم خاطر اینجانب گردید.

سردار رشید اسلام «سید محمد کسائیان» با حضور فعالانه خود در دوران مبارزه با رژیم طاغوت، پس از انقلاب نیز با عضویت در سپاه مقتدر و توانمند، “پاسداران انقلاب اسلامی” لحظه‌ای از پا ننشست و همواره در جبهه‌های مختلف اعم از مبارزه با گروهک‌های داخلی، بویژه در غائله فتنه آمل و همچنین در دوران دفاع مقدس حضوری موثر در پاسداری از انقلاب اسلامی داشت و در صحنه‌های فرهنگی و جهاد تبیین، و دفاع از ولایت و امامت نیز نقشی تاثیر گزار و ماندگار داشت.

اینجانب فقدان این فرمانده دلاور و مجاهد فی سبیل الله را که پس از سال‌ها مجاهدت و تحمل رنج‌های طولانی و سخت جانبازی، به برادر و یاران شهیدش پیوست را به محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی، همه همرزمان و همسنگرانش، بویژه اعضای لشکر همیشه سرفراز ۲۵ کربلا، مردم ولایتمدار مازندران به خصوص خانواده مکرم، صبور و مقاوم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

خداوند متعال روح مطهر مجاهد بزرگوارمان را با انبیا و اولیای الهی محشور گرداند و به همه ما توفیق پاسداری از راه مقدس این شهیدان عنایت فرماید.

صادق آملی لاریجانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.