پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ
17 خرداد 1403 - 22:21
شناسه : 48096
1
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ با پیروزی شاگردان امیر قلعه نویی همراه بود.
ارسال توسط : نویسنده : محمدی منبع : خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه ۴۰ هزار نفری هنگ کنگ در حالی برگزار شد که این دیدار با پیروزی ۴ بر ۲ شاگردان امیر قلعه نویی همراه بود.

مهدی طارمی (۱۲- پنالتی، ۳۴- پنالتی و ۵۶) و سردار آزمون (۶۵) برای ایران و هی‌وی‌ما (۱۴) و پینتو (۶۰) برای هنگ کنگ گلزنی کردند.

ترکیب تیم ملی ایران؛
پیام نیازمند، آریا یوسفی، محمدامین حزباوی، شجاع خلیل زاده، ابوالفضل جلالی، محمد قربانی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، مهدی قایدی و سردار آزمون.

ترکیب تیم ملی هنگ کنگ؛
یاپ هونگ فای، لئون جونز، ژوزه د سوزا گونکالوس، زی‌نام یوئه، وان سیو جان، تان، چون لوک، چان شینیچی، جونینیو، چان‌مینگ رابی وو، هی وی ما و مت او.

دقیقه ۱۲: پنالتی به دست آمده برای ایران روی ارسال قایدی را مهدی طارمی برخلاف جهت یاپ هونگ فای که سمت چپ را نشانه رفته بود، تبدیل به گل کرد.
دقیقه ۱۴: اشتباه پیاپی در سمت راست زمین ایران کاری کرد تا تان چون لوک صاحب توپ شود و ضدحمله بزند که ارسال زمینی این بازیکن از جناح چپ را هی وی ما از بین پا‌های پیام نیازمند به تور دروازه چسباند و کار را به تساوی کشید.
دقیقه ۳۴: در حالی که گلر هنگ کنگ به سمت راست شیرجه رفته بود، مهدی طارمی با ضربه چپ دومین گل خود و ایران را به ثمر رساند.
دقیقه ۵۷: حرکت مهدی قایدی در محوطه جریمه هنگ‌کنگ و پاس در عرض او را مهدی طارمی با شوت فنی و دیدنی به کنج دروازه فرستاد تا هت‌تریک کند و گل سوم ایران با این ضربه دیدنی زده شود.
دقیقه ۵۹: تان چون لوک که گل اول تیمش را ساخته بود، این بار با ارسال از کرنر سمت چپ زمین خطرناک ظاهر شد که در شلوغی محوطه جریمه ایران و در حالی که خطا روی علیرضا جهانبخش به نظر می‌رسید، آنتونی پینتو تعویضی دو دقیقه پس از حضور در زمین با شوت زمینی گلزنی کرد.
دقیقه ۶۵: پاس بلند مهدی طارمی از سمت چپ میانه زمین به پشت مدافعان هنگ کنگ پس از برخورد به لئون جونز به سردار آزمون رسید تا او پس از حمل توپ و شوت محکم زمینی گل چهارم را بزند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.