کارمندان پس از ساعت۱۳ دورکار می‌شوند
15 خرداد 1403 - 22:50
شناسه : 48019
1
سازمان اداری و استخدامی کشور: سازمان اداری و استخدامی کشور توضیحاتی درباره تغییر ساعت ادارات از فردا به ۶ صبح تا ۱۳ ارائه و اعلام کرد: دستگاه‌ها مابقی ساعات کار موظفی کارکنان خود را از طریق دورکاری جبران می کنند.
ارسال توسط : نویسنده : محمدی منبع : مهر
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، بر اساس مصوبه هیئت دولت، برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی در گرمای هوا، ساعت کاری ادارات ۶ تا ۱۳ خواهد بود.

طبق این مصوبه دمای محیط در ادارات روی دمای آسایش یعنی ۲۴ درجه تنظیم می‌شود.

ادارات باید در ساعات کاری مصارف خود را ۳۰ درصد و پس از پایان ساعات کاری ۶۰ درصد کاهش دهند.

سازمان اداری و استخدامی کشور هم اعلام کرد: مطابق بخشنامه سال گذشته این سازمان به شماره ۳۰۲۲۰ به تاریخ ۱۴۰۲/۴/۵ به دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های عمومی، ابلاغ شده بود که ساعت کار خدمت حضوری تمامی کارکنان و سایر افراد شاغل (اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و…) از ساعت ۶ صبح قرار داده و ساعت پایان را حداکثر تا ساعت ۱۳:۰۰ قرار دهند و مابقی ساعات کار موظفی را از طریق دورکاری (با تمهیدات لازم) جبران کنند.

ساعت طرح ترافیک فعلا تغییری نمی‌کند

در همین حال مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران نیز بیان کرد: با توجه به تغییر ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد، اجرای طرح ترافیک در شهر تهران از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۸:۰۰ است و هیچگونه تغییری نخواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.