کاهش قیمت سکه و طلا در معاملات امروز بازار
30 خرداد 1403 - 11:53
شناسه : 48841
1
بررسی بازار طلا و سکه در سبزه‌میدان نشان می‌دهد، قیمت سکه در بازار غیررسمی از ابتدای معاملات امروز ۲۹ خرداد، کاهش یافته است.
ارسال توسط : نویسنده : محمدی منبع : خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس ۴۵ هزار و ۸۴۹ تومان و در بخش حواله ۴۲ هزار و ۸۰۹ تومان کشف قیمت شد.
همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۹ هزار و ۱۶۰ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۲ هزار و ۴۸۴ تومان ارزش‌گذاری شد. بررسی میدانی بازار ارز در میدان فردوسی نشان می‌دهد، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۸ هزار و ۸۸۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم با افت ۲۰۵ هزار تومانی به نرخ ۳۶ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۱۵۸ هزار تومانی به قیمت ۳۹ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان معامله شد و حباب آن کاهش یافته است.
امروز حباب سکه امامی به ۷ میلیون و ۳۶۷ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۴ میلیون و ۱۷۶ هزار تومان رسید؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۹۰۰ تومان معامله شد.
هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۳۲۹ هزار تومان قیمت‌گذاری شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار، ۱۴ میلیون و ۴۲۳ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بوده است.
اکنون هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)، با کاهش ۲۵ صدم درصدی به نرخ ۲۳۱۳ دلار قیمت گذاری شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.