یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
کسب رتبه دوم حوزه پژوهش و دانش‌بنیان شرکت برق منطقه‌ای فارس در کشور
23 خرداد 1403 - 7:26
شناسه : 48340
3
عملکرد حوزه پژوهش و دانش‌بنیان شرکت‌های صنعت آب و برق در سال ۱۴۰۲ مورد ارزیابی قرار گرفت؛ شرکت برق منطقه‌ای فارس در ارزیابی عملکرد حوزه پژوهش و دانش‌بنیان شرکت‌های صنعت آب و برق در سال ۱۴۰۲ از بین شرکت های تابعه توانیر پس از شرکت برق منطقه ای تهران، رتبه دوم را کسب کرد.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، نوید اقتدارپور مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات این شرکت، از کسب رتبه دوم کشوری برق منطقه‌ای فارس در حوزه پژوهش و دانش بنیان شرکت‌های صنعت آب و برق در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: ارزیابی‌های لازم از سوی دفتر آموزش، تحقیقات و نوآوری وزارت نیرو انجام و پس از بررسی نتایج اعلام شده است.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو اجرای «آئین‌‏نامه حمایت از تولید، دانش‌‏بنیان و فناور و اشتغال‌‏آفرین در صنعت آب و برق» را در دستور کار خود دارد، افزود: در این راستا معاونت سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات شرکت‌های زیرمجموعه شرکت‌های مادرتخصصی را در خصوص اجرای این آئین‏‌نامه و همچنین انجام فعالیت‌های حوزه پژوهش و فناوری در سال ۱۴۰۲ ارزیابی و رتبه‌بندی نموده که برق منطقه‌ای فارس پس از تهران دوم شد.

اقتدارپور ادامه داد: این ارزیابی با بهره‌گیری از ۱۴ شاخص انجام شده است که شاخص‌های حوزه‌ فعالیت‌های دانش‌بنیانی، وزن بیشتری داشته‌اند.

وی به برخی از شاخص‌های بکار رفته از جمله، میزان اعتبارات هزینه شده، حجم ریالی قراردادهای پژوهشی منعقد شده با شرکت‌های دانش‌بنیان، حجم ریالی قراردادهای خرید محصولات و خدمات از شرکت‌های دانش‌بنیان، حجم ریالی قراردادهای تولید بار اول با شرکت‌های دانش‌بنیان، تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان مورد حمایت، تعداد محصولات نمونه‌سازی شده، تعداد محصولات تجاری‌سازی شده اشاره کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.