یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
گشایش طرح آبرسانی به روستای جایدشت فیروزآباد فارس به ارزش ۱۹۰ میلیارد ریال
29 بهمن 1402 - 9:02
شناسه : 43913
4
مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس: طرح آبرسانی به روستای جایدشت شهرستان فیروزآباد فارس از منطقه دوقلات، با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال در مدار بهره برداری قرار گرفت.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در آیین گشایش این طرح که با حضور محمد مهدی فروردین نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد، گفت: در اوایل سال جاری شهرستان فیروزآباد از جمله شهرستانهای دارای تنش آبی شدید بود که با اجرای مصوبات راهگشای کمیته ی بحران شرکت آبفا استان و حمایت های نماینده مردم این شهرستان در مجلس، این تنش آبی قبل از بروز تنش های اجتماعی، به خوبی مدیریت شد.

وی افزود: در همین راستا طی ماه های گذشته پروژه های آبرسانی قابل توجهی در شهرستان فیروزآباد اجرا و به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در تشریح طرح آبرسانی به روستای جایدشت از منطقه دوقلات ، اظهار کرد: این طرح شامل حفر، تجهیز و برق رسانی یک حلقه چاه، اجرای ۷ هزار متر خط انتقال آب شرب، اجرای یک هزار و ۲۰۰ متر شبکه توزیع و هزار متر خط انتقال برق است که با صرف اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی میزان آبدهی این چاه را ۲۵ لیتر بر ثانیه و جمعیت بهره مند از آن را ۲ هزار و ۸۰۰ خانوار از مردم روستای جایدشت عنوان کرد.

شهرستان فیروزآباد با مرکزیت شهری با همین نام از جمله شهرستان های تاریخی استان فارس است که مرکز آن با جمعیتی بالغ بر ۶۵ هزار و ۴۱۷ نفر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، در ۱۱۰ کیلومتری جنوب شهر شیراز مرکز استان فارس واقع شده است.

روستای جایدشت پرجمعیت ترین روستای این شهرستان است که با پنج هزار و ۵۲۴ نفر جمعیت، در پنج کیلومتری شرق شهر فیروز آباد قرار گرفته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.