یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
۱۲۵ هزار تعرفه تا ظهر امروز مصرف شده است
12 اسفند 1402 - 0:27
شناسه : 44399
3
استاندار همدان: استاندار همدان گفت: ۱۲۵هزار تعرفه تا ظهر امروز مصرف شده است و سرعت مصرف تعرفه رو به افزایش است.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهورآنلاین
پ
پ

به گزارش خبرنگار جمهور آنلاین ، علیرضا قاسمی فرزاد در ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: تا پیش از ساعت ۱۲ ظهر،۱۲۵ هزار تعرفه مصرف شده است و سرعت مصرف تعرفه رو به افزایش است.

وی افزود :با توجه به چهار مولفه مورد تاکید رهبری انقلاب، با صدور فرمان از سوی وزیر کشور اقدامات با همکاری همه ارکان آعاز شد و در گام نخست ستاد انتخابات تشکیل و هماهنگی بین بخش های مختلف صورت گرفت.

قاسمی فرزاد ادامه داد: در راستای توانمند سازی افراد در بخش های مختلف، ۱۴۱ دوره آموزشی برای بازرسان، سربازرس، نماینده فرماندار و دیگر افراد برگزار شد که این امر موید و نشان دهنده اهمیت موضوع آموزش و تبحر برای همه ارکان در ستاد انتخابات است.

استاندار همدان گفت: به منظور افزایش مشارکت در انتخابات، ۸۸۵ نشست مشارکت افزایی در استان و شهرستان ها با همکاری ستاد انتخابات و فرمانداران برگزار شد.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: در این مدت نشست هایی با رای اولی ها، جلساتی با دختران، پسران، سمن ها، اساتید دانشگاه و دانشجویان، فرهنگیان، کارگران، اصحاب فرهنگ و هنر، فعالان فضای مجازی، روحانیون، روستاییان، عشایر، جامعه پزشکی، اصناف و بازار، معتمدان محله ها و بانوان داشتیم تا فضای مناسب در شهر ها و روستا، هفت حوزه انتخابیه و ۱۰ شهرستان ایجاد شود.

وی بیان کرد: هزار و ۳۴۹ شعبه اخذ رای در استان کار رای گیری را بر عهده دارند که شامل یک هزار و سه شعبه ثابت ۳۴۶ سیار می شود همچنین ۶۳۴ شعبه در مناطق شهری ۷۱۵ شعبه در روستاها دایر شده است.

استاندار همدان افزود: ۱۳ هزار و ۴۲۷ اعضای شعب و عوامل اجرایی، هزار و ۳۴۹ نمایندگان فرماندار و مابقی خدماتی، راننده، عوامل انتظامی، سپاه و بسیج هستند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: با در نظر گرفتن چهار هزار و ۹۹۱ ناظر و یک هزار و ۵۲۳ بازرس در مجموع ۲۷ هزار نفر کار برگزاری و برقراری امنیت انتخابات را عهده دار هستند، همچنین ۴۴۵ خبرنگار کار اطلاع رسانی را انجام می دهند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.