یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
۸۰ دست آورد مهارت آموختگان آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای و کارآفرینان رو نمایی شد
15 دی 1402 - 10:30
شناسه : 41574
1
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان خبر داد: همدان - مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: در این نمایشگاه دست آوردهای مهارت آموختگان آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای و کارآفرینان ۸۰ محصول تولیدی عرضه و در معرض نمایش قرار گرفت.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلان، وهب مختاران، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت:بمناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن نمایشگاه دست آوردهای مهارت آموختگان آموزشگاههای آزاد و کارآفرینان استان عرضه شد.

مختاران هدف از از برگزاری نمایشگاه را نحوه عرضه محصولات ،آشنایی با بازار فروش و همچنین نمایش توانمندی های مهارت آموختگان عنوان کرد و دست آوردهای مهارت آموختگان آموزشگاههای آزاد و کار آفرین استان خبر داد

مختاران با اشاره به اینکه نمایشگاه دست آوردهای مهارت آموختگان بمناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و مقام زن برگزار شد،افزود: در این نمایشگاه ۸۰ محصول در رشته های صنایع غذایی، دستی و پوشاک رو نمایی شد.

وی اظهار داشت:آموزشگاههای آزاد ظرفیت های  با ارزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای  هستند که وجود آنها باعث افزایش کیفیت آموزش ها شده و مسیر متعالی اشتغالزایی مولد را هموارتر می سازد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان بیان کرد:پایبندی به کیفیت آموزش  های مهارتی  و آزمون های فنی و حرفه ای راهگشای اشتغال پایدار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان از نمایشگاه دست آوردهای مهارت آموختگان آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای و کارآفرینان استان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: آموزش های مهارتی یکی از زمینه های ایجاد ثروت در جامعه است .

شایان ذکر است: مدیر کل امور بانوان خانواده استانداری،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی ،مدیر کل ورزش و جوانان،مدیر کل کتابخانه های استان و سایر مسئولین از این نمایشگاه بازدید کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.