۸۰ نفر از مراجعین موفق به ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری شدند
14 خرداد 1403 - 20:09
شناسه : 48009
0
وحیدی: وزیر کشور گفت: در این پنج روز ۸۰ نفر از عزیزان از کل مراجعین موفق به ثبت نام شدند.
ارسال توسط : نویسنده : محمدی منبع : مهر
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور در پایان مهلت پنج روزه ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: امروز همه صحبت‌های رهبر عزیزمان را شنیدیم که چگونه در رابطه با دو موضوع مهم صحبت فرمودند و در موضوع انتخابات راهگشای همه ما است و همه داوطلبان عزیزی که برای حضور در این صحنه بزرگ خودشان را آماده کردند.

وی افزود: از همه دست اندرکاران و از شما اصحاب رسانه تشکر می‌کنم که در این ۵ روز حقیقتاً با حضور گرم انعکاس اخبار گرمی‌بخش این دوره از انتخابات تا این مرحله بودید. همچنین از دست اندرکاران ثبت نام که این ۵ روز را به خوبی پشت سر گذاشتید و کار در نهایت نظم و انضباط صورت گرفت تشکر می‌کنم.

وزیر کشور گفت: امیدواریم همچنان در ادامه این روند بسیار روند مبارک همچنان شاهد حضور خردمندانه، اخلاق‌مدارانه مردم باشیم. با یک نگاه به وضعیت کنونی و حساسیت‌های کشور انتظار ملت بزرگ ایران این است که پس از شهادت آیت الله رئیسی نشان می‌دهد الان در فقدان شهید بزرگوار مسئولیت بزرگی بر عهده همه ما و به ویژه داوطلبان عزیز قرار گرفته است و بتوانیم راه این شهید را ادامه دهند تا لبیکی به این خیزش بزرگ ملت بزرگ ایران باشد.

وحیدی در پایان تصریح کرد: در این پنج روز ۸۰ نفر از عزیزان از کل مراجعین موفق به ثبت نام شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.