دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
مکتب سلیمانی بساط استکبار را برمی‌چیند
25 دی 1401 - 15:06
شناسه : 28976
1
مشاور امور ایثارگران استانداری اردبیل گفت: رویش‌های مکتب سلیمانی و نسل برخاسته از این آرمان بلند بساط استکبار را برمی‌چیند.
ارسال توسط : منبع : مهر
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین جواد صبور ظهر یکشنبه در آئین اختتامیه جشنواره ملی شعر «بصیرت سلیمانی» در سالن بیضای اردبیل اظهار کرد: دشمن به خیال خام خود با به شهادت رساندن شهید سلیمانی احساس کرد که به انقلاب اسلامی و خط ولایت صدمه و لطمه می‌زند در حالی که رویش‌های امیدبخش مکتب سلیمانی دشمن و استکبار جهانی را به مخمصه خواهد انداخت.

وی تصریح کرد: امروز ما به معرفی و شناساندن اصول و مبانی این مکتب نیاز داریم و ضروری است تا ملت ایران به ویژه نسل‌های نوجوان و جوان بیش از گذشته با این قواعد انسان‌ساز و تحول‌آفرین آشنایی پیدا کنند.

مشاور امور ایثارگران استانداری اردبیل با گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) گفت: عمود و ستون خیمه خانواده حضرت زهرا (س) و زنان الهام گرفته از این بانوی بزرگ است که به عنوان الگوی جهانی عصمت، عفت، صداقت، پاکی و خوبی معرفی می‌شود.

صبور جامعه ایمانی و ارزشی ایران را الهام گرفته از این مبانی معرفتی عنوان کرد و افزود: در مکتب اسلام زن جایگاهی رفیع و شکوتمند دارد و در این بین اساس و پایه خانواده نیز زن و مهر و محبت او است.

وی با قدردانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی در برگزاری این رویداد ملی برای شناساندن ابعاد شخصیتی و سیره و سلوک شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: نه تنها در دفاع مقدس بلکه در ایام پیروزی انقلاب اسلامی نیز مجاهدان راه حق تلاش بی‌وقفه‌ای را انجام دادند تا زمینه برای شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تداوم آن در اتصال به نهضت امام عصر فراهم آید.

مشاور امور ایثارگران استانداری اردبیل اضافه کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر به شناخت این معرفت و مبانی ارزشی نیاز داریم تا شهدا را مسلک و مرام حرکت خود قرار داده و راه را گم نکنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.