استفاده از ظرفیت فعالین اقتصادی در امر مدرسه‌سازی
21 اردیبهشت 1403 - 8:40
شناسه : 47094
1
استاندار همدان: همدان - با نزدیک شدن به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش با استاندارهمدان دیدار کردند.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار با اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان پیرامون هماهنگی برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان، اظهار کرد: نقش خیرین در امر مدرسه‌سازی بی‌بدیل بوده و خیرین از انسان‌های فرهیخته و وارسته جامعه هستند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه ارتباط با خیرین مایه مباهات است، تصریح کرد: ما قدردان زحمات خیرین هستیم و برگزاری جشنواره تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز ، اثرات شایانی دارد.

وی ادامه داد: برای استقبال خیرین از امر مدرسه‌سازی باید از امکانات موجود استفاده کرد و مردم را با این مهم آشنا کنیم. در این راستا باید از ظرفیت فعالین اقتصادی و بانک‌ها استفاده کرد.

استاندار همدان با اشاره به استفاده از ظرفیت بانوان، مطرح کرد: بانوان همواره منشا خیر بوده و باید نسبت به این گروه، توجه شایانی داشته باشیم.

ساخت ۴۸ مدرسه در سال ۱۴۰۲

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از ساخت ۴۸ پروژه در سال گذشته خبر داد.

حمید شیرازیانی در این دیدار، اظهار کرد: سال گذشته ۴۸ پروژه با ۳۶۸ اتاق و کلاس آماده شد که ۳۸ پروژه یعنی بیش از ۶۳ درصد، مشارکتی و خیری بوده است.

شیرازیانی با اشاره به شعار سال، تصریح کرد: با توجه به شعار سال، سیاست سازمان نوسازی بر این منوال است که در این مدت از ظرفیت خیرین استفاده و اقدامات ویژه انجام شود.

وی با بیان اینکه تعهدات جشنواره بیست و چهارم ۷۰ میلیارد تومان و در جشنواره بیست و پنجم ۹۰ میلیارد تومان بوده است، عنوان کرد: پیش‌بینی ما این است که جشنواره بیست و ششم بیش از ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان آورده مالی داشته باشد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان خاطرنشان کرد: با پشتیبانی و حمایت استاندار که نگاه ویژه به تعلیم و تربیت دارند، اعتبارات سالانه ما از ۷۳ به ۱۴۷ میلیارد تومان یعنی بالغ بر ۹۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

*۸۰ مدرسه خیری و مشارکتی در دست احداث است

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان گفت: ۸۰ پروژه خیری و مشارکتی در دست احداث است و سال گذشته ۳۸ پروژه تحویل دادیم.

علی فراهانی در این دیدار، اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان در امر مدرسه‌سازی، تعهدات روبه رشدی داشته و هر سال شاهد اتفاقات خوبی در عرصه مدرسه‌سازی بودیم.

فراهانی با بیان اینکه مجمع خیربن مدرسه‌ساز استان همدان نسبت به استان‌های هم‌سطح جایگاه خوبی دارد، تصریح کرد: ۸۰ پروژه با ۴۲۶ کلاس در دست احداث داریم و در مهرماه و دهه فجر ۳۸ پروژه خیری و مشارکتی تحویل دادیم که نشان دهنده‌ی همت والای مردم استان است.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.