اهدای ۱۰۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت تا پایان سال
12 تیر 1402 - 8:08
شناسه : 35467
3
رئیس کمیته امداد خبر داد: رئیس کمیته امداد از اهدای ۱۰۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت تا پایان سال خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : یوسفی منبع : خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

به گزارش به گزارش جمهور آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس کمیته امداد در مراسم اهدای ۲۰ هزار سری جهیزیه به جامعه هدف که در شهرستان شهریار برگزار شد، با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر گفت: از امام صادق (ع) نقل شده است که عید سعید فطر و عید قربان در برابر عید غدیر مانند ستارگان در کنار ماه هستند.
سیدمرتضی بختیاری با تقدیر از نقش‌آفرینی خیران در تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند، افزود: زبان ما برای قدردانی از خیران و نیکوکارانی که شادی را به خانه ۲۰ هزار نوعروس آوردند، قاصر است.
وی با بیان اینکه ارزش ریالی جهیزیه اهدا شده ۳۳ میلیون تومان است، گفت: قیمت این اقلام در کارخانه بیش از ۴۰ میلیون تومان است، اما تولیدکنندگان به ما کمک کردند و اقلام را با قیمت مناسب در اختیار ما گذاشتند.
بختیاری با بیان اینکه همه امدادگران در مجموعه کمیته امداد، نوکری مردم می‌کنند، تاکید کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد برای تحقق قانون جوانی جمعیت همین موضوع جهیزیه است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته با کمک تولیدکنندگان ۸۳ هزار جهیزیه اهدا کردیم، گفت: امسال نیز تا پایان سال ۱۰۰ هزار جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا می‌شود.
رئیس کمیته امداد با بیان اینکه ۱۰۰ درصد کالا‌های جهیزیه از تولیدات داخل است، خاطرنشان کرد: امروز ۲۰ هزار سری جهیزیه به جامعه هدف ارائه شد و با کمک خیران، روز ۱۷ ربیع‌الاول نیز تعداد ۳۰ هزار جهیزیه دیگر به مددجویان اهدا خواهد شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.