برفروبی و نمکپاشی ۵۰۰ کیلومتر باند از محورهای کوهستانی استان همدان
30 آبان 1402 - 23:26
شناسه : 40070
0
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان همدان- مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای ۵۰۰ کیلومتر باند برفروبی و نمکپاشی در محورهای کوهستانی استان همدان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهورآنلاین، مهرداد آهکی اظهارکرد : بارش باران از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۹ آبان در اکثر محورهای استان همدان آغاز شد و طبق پیش بینی سازمان هواشناسی تا اواخر روز سه شنبه این موج بارشی همچنان در استان همدان فعال خواهد بود.

وی افزود: نیروهای راهداری با برنامه ریزی های قبلی توسط ۵۰ اکیپ در محورهای کوهستانی و راهدارخانه های سطح استان مستقر شدند تا با ارائه خدمات مطلوب در خدمت هم استانی ها و هموطنان عزیز باشند.

آهکی ادامه داد: از شروع موج بارشی در استان ۵۰۰ کیلومتر باند برفروبی و نمک پاشی در سطح محورهای کوهستانی استان همدان انجام شده است که شامل: گردنه اسدآباد، گردنه همه کسی،محور گنجنامه- تویسرکان- محور همدان-بیجار گردنه سوباشی و گردنه دولایی شهرستان تویسرکان می باشد و عملیات برفروبی و نمکپاشی نیز همچنان در سطح راههای کوهستانی استان در حال اجرا می باشد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با تاکید بر مجهز بودن خودرو مسافران به تجهیزات زمستانی گفت: از همه هموطنان و هم استانی های گرامی خواهشمندیم چنان چه قصد تردد در محورهای کوهستانی استان همدان را دارند حتما خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند و از پربودن باک بنزین،سالم بودن سیستم برف باکن ،به همراه داشتن لباس گرم و… اطمینان داشته باشند.

وی گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری همه محورهای استان باز و تردد به صورت عادی در جریان می باشد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.