پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
تشکیل جبهه قوی رسانه‌ای در شان و تراز انقلاب
06 آذر 1402 - 12:19
شناسه : 40317
2
رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری؛ مهوش نوری زاده-چهار محال و بختیاری -رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در جمع فعالانه رسانه و فضای مجازی استان چهار محال و بختیاری با تقدیر از فعالان اصحاب رسانه، تشکیل جبهه رسانه انقلاب اسلامی را نوید داد.
ارسال توسط : نویسنده : مهوش نوری زاده منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، احسان ربیعی در جمع فعالانه رسانه و فضای مجازی استان چهار محال و بختیاری  ضمن تقدیر از فعالان اصحاب رسانه نوید تشکیل جبهه رسانه انقلاب اسلامی را با گردهم آمدن تمام اهالی رسانه از سلایق گوناگون با هدف ایجاد جبهه قوی رسانه‌ای در شان و تراز انقلاب داد وی ضمن اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر به عنوان یکی از برنامه‌های بسیج رسانه در سال جاری گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۰ آذرماه تمدید شده است و ی استقبال اهالی رسانه را مطلوب پبش بینی نمود و یاد آور شد که در سال گذشته ۲۵۰ اثر از اهالی رسانه استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

ربیعی همچنین به ظرفیت‌های رسانه‌های استان و موفقیت‌های این قشر در جشنواره‌های مختلف و اطلاع‌رسانی دقیق اخبار و برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری برنامه‌های دیگر از جمله اردوی راویان پیشرفت برای اهالی رسانه در مراکز تولیدی و کارخانه‌ها در دستور کار قرار دارد .

مهدی طهماسبی دبیر شورای فضای مجازی چهارمحال و بختیاری هم از تهیه و تدوین سند پیش‌نویس سایبری و مجازی استان خبرداد و گفت: این سند با هدف ساماندهی فضای مجازی و بهبود آن در دست تدوین است. وی تاکید نمود این سند برای نخستین بار در کشور به عنوان یک نقشه راه برای رسانه‌ها در دست تدوین است تا  یک نظام هماهنگ را ایجاد کند. وی ضمن مطلوب برشمردن وضعیت فضای مجازی در استان گفت : با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی باید در این عرصه حضور جدی داشته باشیم .

علیرضا اسماعیلی معاون سیاسی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، در نشست تخصصی فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی استان ،با تبریک هفته بسیج گفت: رسانه‌ها در تحلیل انقلاب اسلامی، کل مسیر را ببیند و درگیر فضای نقطه‌ای نشوند و نقطه‌ای تحلیل نکنند و در رخداد‌های سیاسی اصحاب رسانه تقویت انقلاب اسلامی را مد نظر بگیرند.

وی افزود : امروز درگیر یک جنگ رسانه‌ای هستیم و باید تلاش کنیم  با همه سلیقه‌ ها  آینده روشنی را ترسیم کنیم.

وی بر انجام کار‌های فاخر و برنامه‌ریزی متناسب با نیاز روز برای جذب همه اقشار جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان از سوی رسانه‌های داخلی تاکید کرد و اظهار داشت: رسانه های  تراز انقلاب باید قدرت انقلاب اسلامی را استخراج و تببین کنند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در جنگ اخیر غزه ۶۶ خبرنگار به شهادت رسیدند، افزود: خبرنگاران رسالت روشنگری و تبیین و انعکاس اخبار را برعهده دارند.

وی افزود :  در جنگ‌های بشری چهار نوع جنگ را تجربه کردیم که در جنگ سخت هدف نابودی دشمن و حریف بود و از ابتدای خلقت بشریت نمونه‌های زیادی از این جنگ با هدف نابودی رخ داد.

معاون سیاسی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امروز دشمن با استفاده از جنگ شناختی و فضای مجازی به دنبال آن است که بین نسل کنونی و گذشته فاصله ایجاد کند.

اسماعیلی افزود: رسانه‌ها در همه شرایط پشت پرده رخداد‌های سیاسی را ببیند و برای مردم بیان کنند و به یک جبهه واحد رسانه‌ای نیاز است تا تراز انقلاب و نظام کار شود.

وی به حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: همه مردم با هر سلیقه و تفکری شایسته است برای امنیت و پیشرفت کشور در انتخابات حضورداشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.