تصمیمات خلق‌الساعه برای کاهش قیمت ارز و طلا کارآیی ندارد
20 اسفند 1402 - 12:09
شناسه : 44873
0
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: حسن‌پور بیگلری گفت: تصمیمات خلق‌الساعه برای کاهش قیمت ارز و طلا کارآیی نداشته و اگر هم داشته باشد برای چند ساعت و یا چند روز کارآیی دارد.
ارسال توسط : نویسنده : محمدی منبع : باشگاه خبرنگاران
پ
پ
به گزارش جمهور آنلاین، شهباز حسن‌پور بیگلری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره عرضه ربع سکه به صورت مزایده‌ای گفت: این تصمیمات خلق‌الساعه کارآیی نداشته و اگر هم داشته باشد برای چند ساعت و یا چند روز کارآیی دارد.
وی اظهار کرد: بانک مرکزی و دولت باید برنامه داشته باشند. بنده اعتقاد دارم تیم اقتصادی دولت هماهنگ نیست. تا تیم اقتصادی دولت هماهنگ نشود توفیقی نخواهیم داشت.
نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس بیان‌کرد: دولت مهندسی کرد و در ایام انتخابات همه چیز را گران کرد، اما مردم در روز انتخابات ثابت کردند نظامشان، انقلابشان و خادمینشان را دوست دارند.
حسن‌پور بیگلری در پایان گفت: هم در این مجلس و هم در مجلس بعدی پیگیر مطالبات مردم خواهیم شد.
پیش از این جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره گرانی‌های اخیر ارز و طلا در کشور در ایام انتخابات ۱۱ اسفند و پس از آن گفته بود: وقتی یک تحول سیاسی پیش می‌آید دولت باید سریع در حوزه اقتصاد مراقبت‌هایی را انجام دهد که متاسفانه این امر انجام نشده و قیمت ارز و طلا بالا رفته است.
نماینده رشت و خمام در مجلس تاکید کرد: بانک مرکزی باید به گرانی‌های اخیر ورود کند، چون تلاطم ارز اقتصاد کشور را نابود می‌کند.
کوچکی‌نژاد اظهار کرد: بعید است که عرضه ربع سکه به صورت مزایده‌ای بتواند باعث کاهش قیمت شود، چون قبلا هم این اقدام انجام شده و پاسخگو نبوده است بنابراین باید از روش‌های دیگر اقتصادی استفاده کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.