تعیین تکالیف دستگاههای اقتصادی استان در راستای جهش تولید با مشارکت مردم
11 فروردین 1403 - 15:27
شناسه : 45780
1
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان: همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از تعيين تكاليف دستگاههای اقتصادی استان در راستای جهش توليد با مشاركت مردم خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، سیدمجتبی حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در نخستین جلسه‌ برنامه‌ریزی و هماهنگی دستگاههای اقتصادی استان همدان در سال جدید،  اظهار کرد: به دستور استاندار محترم به‌زودی ستاد تحقق‌بخشی شعار سال تشکیل می‌شود.

وی افزود: ٣۵ مأموریت و پروژه مرتبط با تحقق شعار سال توسط معاونت اقتصادی استانداری برای ٣۵ دستگاه دولتی و نهاد اجرایی اقتصادی استان تعیین شده که ابلاغ می‌شود.

حسینی ادامه داد: دستگاههای اقتصادی استان مکلفند تا ٢٠ فروردین‌ماه سال‌جاری پیشنهادات و برنامه‌های عملیاتی خلاقانه و نوآورانه خود را به منظور تحقق شعار سال به استانداری ارسال نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: عملکرد و پیشرفت برنامه‌ی دستگاههای اقتصادی استان به صورت مستمر ارزیابی می‌شود.

حسینی افزود: تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی مردم عزیزمان از دستگاههای اجرایی و بانکها باید بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت:  مشارکت مردم در اقتصاد باید با اقناع‌سازی و شفافیت کامل دنبال شود تا با اطمینان خاطر از سوی مردم شریف استقبال گردد.

حسینی در پایان بیان کرد: باید با آموزش و آگاهی‌بخشی به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم جهش تولید و رشد اقتصادی پویا و مولد را با کمک مردم شریف در استان همدان شاهد باشیم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.