توسعه زنجیره تولید و تبدیل استان همدان به یکی از قطب های مهم صنایع لبنی در کشور
19 فروردین 1403 - 10:11
شناسه : 46018
0
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان: همدان- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: توسعه زنجیره تولید در صنایع لبنی یکی‌ از راهکارهای موفق در رشد اقتصادی و اجتماعی استان است.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، دکتر احمد شانیان با همراهی مدیرعامل شرکت پگاه همدان، طی بازدیدی از بخش‌ها و انبارهای شرکت، ضمن دیدار چهره به چهره با کارگران و تقدیر از زحمات آنان، در جریان روند تولید و دغدغه‌های این مجموعه قرار گرفت.

مدیرکل صمت استان همدان در این بازدید‌ به اهمیت موضوع صنایع لبنی و سلامت مردم برای دولت سیزدهم تاکید کرد و گفت: از هرگونه کمک و حمایت در جهت رشد و توسعه صنایع لبنی در استان و به خصوص مجموعه پگاه دریغ نخواهیم کرد.

شانیان با اشاره به توسعه زنجیره تولید صنایع لبنی و تبدیل استان همدان به یکی از قطب های مهم این صنعت در کشور گفت: بسیاری از مواد اولیه، تجهیزات و ماشین آلات خطوط تولید و ظروف بسته بندی موردنیاز صنعت لبنیات در استان همدان تولید می‌شود.

وی افزود: توسعه زنجیره تولید در صنایع لبنی یکی‌از راهکارهای موفق در رشد اقتصادی و اجتماعی استان است و این راهکار در کاهش هزینه ها و افزایش اشتغال زایی و صادرات بسیار موثر است.

*بهره برداری از طرح های توسعه شرکت پگاه همدان

مهندس سراییان مدیرعامل شرکت پگاه همدان ضمن ارائه گزارش، از پیگیری و حمایت و توجه ویژه مدیرکل صمت به توسعه صنایع لبنی در استان تقدیر و تشکر کرد.

سراییان از بهره برداری طرح های توسعه این مجموعه با حمایت های اداره صمت استان در سال جاری خبر داد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.