حداکثر سرعت مجاز در معابر بازبینی شد
18 اردیبهشت 1403 - 14:00
شناسه : 47017
0
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در نشست اخیر شورای ترافیک کلانشهر شیراز به ریاست شهردار شیراز و با حضور رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شیراز سرعت مجاز معابر کلانشهر شیراز مورد بازبینی قرار گرفت و به تایید نهایی رسید.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، به گفته هادی شه دوست شیرازی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز: در این نشست به پیشنهاد پلیس راهنمایی و رانندگی و آیین نامه طراحی راه های شهری و با توجه به مشخصات هندسی معابر مورد نظر ، کاربری ها، نقش و عملکرد آنها در دسته بندی های بزرگ راهی و تند راهی ، شریانی و جمع و پخش کننده و محلی، سرعت مجاز معابر تایید گردید.

شه دوست شیرازی گفت: سرعت های مجاز و مصوب شده ملاک عمل دوربین های ثبت تخلف سطح شهر و تابلوهای انتظامی سطح معابر خواهد بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز خطاب به شهروندان ابراز داشت: رانندگان باید بدانند که برابر قوانین و مقررات، سرعت خودروها در معابر به صورت ۲۴ ساعته و از طریق دوربین های نظارت و کنترل سرعت رصد می‌شود و علاوه بر آن تیم های سیار کنترل سرعت و گشت های خودرویی پلیس نیز فعال هستند.

به گزارش جمهور آنلاین ،حداکثر سرعت مجاز در معابر بازبینی شده به این شرح تایید گردید:

بزرگراه های محلاتی، خلیج فارس ، حسین الهاشمی، شهید استوار ، آیت الله حائری شیرازی ، مهندسین و امام خمینی (ره) : ۸۰ کیلومتر

بلوار دکتر حسابی و شهید چمران: ۷۰ کیلومتر

بلوار سرداران، رسول اعظم، رحمت، احمد بن موسی، شهید مطهری، آفرینش، شهید مدرس: ۶۰ کیلومتر

بلوار هفت تنان، جمهوری، شهید رجایی، دکتر شریعتی و امیر کبیر: ۵۰

کیلومتر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.