دریافت شکایات مردم و نامزد‌ها از روند برگزاری انتخابات
12 اسفند 1402 - 20:00
شناسه : 44477
0
سخنگوی شورای نگهبان گفت: نامزد‌ها تا ۱۷ اسفند از طریق سامانه داوطلب و مردم از طریق سامانه مردم ناظر می‌توانند شکایات خود از روند برگزاری انتخابات را اعلام کنند.
ارسال توسط : نویسنده : محمدی منبع : خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با خبر ۱۴ با اشاره به اعلام نتایج انتخابات از طریق وزارت کشور گفت: ما به عنوان دستگاه نظارت بر انتخابات از امروز شکایات مردم و نامزد‌ها را دریافت می‌کنیم.

وی افزود:کسانی که به هر دلیلی شکایتی از روند برگزاری انتخابات دارند، بر اساس قانون می توانند شکایت خود را همراه با مستندات و البته با ذکر نام و نام و خانوادگی به شورای نگهبان ارسال کنند؛ این افراد تا ۱۷ اسفند فرصت دارند تا مستندات خود را به شورای نگهبان ارسال کنند.

طحان نظیف تصریح کرد: نامزد‌ها از طریق سامانه داوطلب و عموم مردم هم از طریق سامانه مردم ناظر شکایت و مستندات خود را می‌توانند برای شورای نگهبان ارسال کنند؛ در نهایت در هنگام بررسی صحت انتخابات در هیئت‌های نظارت و شورای نگهبان به این موارد توجه و بررسی لازم خواهد شد و شورای نگهبان بر اساس این موضوع نظر نهایی خود را نسبت به صحت انتخابات در حوزه‌های انتخابیه اعلام می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.