ضرورت تداوم نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی تا اتمام کار
21 اردیبهشت 1403 - 9:04
شناسه : 47120
1
استاندار همدان: استاندار همدان گفت: تداوم نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی تا اتمام کار ضروری است.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین دکترعلیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در جلسه‌ شورای فنی استان اظهارکرد: کنترل، دقت و نظارت باید از آغاز اجرا تا اتمام پروژه‌ها تداوم داشته باشد.

وی افزود: توجه به رعایت ضوابط و مقررات جهت احداث سازه‌های عمرانی، ساختمان‌ها و جاده‌ها مورد تاکید است به طوری که سازه‌ها امن و ایمن باشند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: تمام کسانی که در مسیر تهیه، تامین و نظارت پروژه‌ها دخیل هستند مسئولیت دارند و باید پاسخگو باشند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه قوانین و مقررات تسهیل شود به نحوی که پیمانکاران و نیروهای بومی در پروژه‌ها به کار گرفته شوند گفت: دانشگاه‌ها و پارک علم‌و‌فناوری اقدامات را با رویکرد دانش‌بنیان در دستور کار داشته باشند، تا اتلاف منابع و انرژی کاهش و نظام بهره‌وری افزایش یابد.

وی با نوجه به اینکه خلاقانه و مبتکرانه باید از رویکرد سنتی خارج شویم و به سمت رویکرد نوین با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی حرکت کنیم افزود:ئدقت نظر در موازین اجرایی بسیار حائز اهمیت است و باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار همدان گفت: دستگاه‌های نظارتی منطقی هستند و نگاه تسهیل‌گری با رویکرد قانون‌مدارانه دارند تا مشکلات و چالش‌ها رفع شود.

قاسمی فرزاد با توجه به شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم” در تمام ابعاد به ویژه در حوزه عمرانی با مشارکت مردمی باید مورد توجه و تاکید تمام دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد ادامه داد: ضوابط و مقررات حاکم بر شورای فنی باید در دستگاه‌های اجرایی مورد اجرا قرار گیرند و  روی‌گردانی از این موضوع قابل قبول نیست.

وی در پایان گفت: مصوبات شورای فنی در راستای تقویت اقدامات و بهره‌وری بیشتر پروژه‌هاست.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.