مذاکره با کشور‌های اروپایی و آسیایی برای ورود فناوری‌های جدید در ساختمان سازی
22 فروردین 1403 - 11:21
شناسه : 46175
0
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برای ساخت واحدهای مسکونی ۵طبقه در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر با کشورهای اروپایی برای استفاده از فناوری‌های جدید مذاکره می کنیم.
ارسال توسط :
پ
پ

غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن  در مراسم  سالروز تاسیس بنیاد مسکن  با بیان اینکه  بنیاد مسکن در بحث تامین مسکن محرومان در شهرها و روستاها گام های بلندی برداشته است گفت:  در زمینه توانمند  سازی و اشتغال روستاییان تا به امروز  گام های موثری برداشته ایم  و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن و همچنین نوسازی واحدهای مسکونی  از تکنولوژی های روز مسکن استفاده کرده  و اقدامات خوبی انجام داده‌ایم.

وی  بیان کرد: از ابتدای تاسیس  بنیاد مسکن  تا به امروز ۵ونیم میلیون واحد مسکونی برای اقشار مختلف مردم ساخته و به متقاضیان تحویل  داده شده است.

صالحی افزود:  در مناطق محروم و کپر نشین اقدامات خوبی انجام داده ایم و هیچ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بهزیستی را در صف  انتظار برای ساخت مسکن نداریم و به تمامی تقاضا ها در حوزه مسکن  تحت پوشش خانواده ها  پاسخ داده‌ایم.

رئیس بنیاد مسکن  بیان کرد: در حوزه فناوری ها یک سری مذاکره کرده و پیگیری کردیم و امروز در  لبه تکنولوژی های روز دنیا هستیم  و پیشرفت های  خوبی هم داشته‌ایم.

صالحی افزود: با استفاده از فناوری ها  وتکنولوژی ها روز دنیا به دنبال کاهش قیمت و سرعت  ساخت هستیم.

وی افزود: استفاده از این تکنولوژی ها برای ساخت مسکن ۵طبقه بر روی پیلوت است و عمدتا این تکنولوژی ها از کشورهای اروپایی و آسیایی است و با چینی ها هیچ مذاکره ای نداشته‌ایم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.