جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
یک جنگ تمام عیار با رمز زن ایرانی
16 مهر 1401 - 9:53
شناسه : 24718
2
یادداشت/ صدیقه غریبی- کارشناس رسانه، حوزه زن و خانواده
ارسال توسط : نویسنده : صدیقه غریبی منبع : جمهور
پ
پ

جمهور آنلاین/ می‌دانید جهان در حال کشیدن نقشه بوده است؟ می‌دانید قرار است اجرای این نقشه از کجا آغاز شود؟ می‌دانید در نزدیکی یک جنگ تمام عیار هستیم؟

امروز شاهد تحول  فرهنگی شگرفی  در جهان هستیم ، تحولی که “زن ایرانی” اسم رمز   آنست. تحولاتی که از ایران آغاز شده، و زن ایرانی را  نشانه رفته، فقط و فقط یک فراخوانِ عادی نیست یک نقشه جهانیست.

نیرنگهایی است که در ورای آن آسیب پذیرترین قشرِ جامعه و در عین حال  قوی‌ترین و با ارزش‌ترین نیمه جامعه بشری را برگزیده‌اند. زنی که خود نیمی از جامعه است و نیم دیگر  هم زاییده اویند.

آنها با القاء شعارهایی چون: زن، زندگی، آزادی در پی آنند تا هدایتگر مسیر باشند و با ایجاد آشوب، هرج ومرج  و  آشفتگی فکری از خصایص آسیب پذیر زن استفاده کنند.

آنان خواستار جنگ هستند! آری جنگ!!!

امروزه جنگ  سخت تر، خانمان براندازتر و پر هزینه تر است، برایش کمپین تشکیل می دهند، به خیابان می ریزند، چهره‌های بین المللی به دفاع از وی برمی‌خیزند و او  را مظلومه‌ای می دانند در بند!

بله دربند! !!!!

جالب نیست؟ حتی در دفاع از زن ایرانی او را همانگونه که دلشان می خواهد می نگرند، زنی در بند تحجر، افراطی گری، بی دست و پا که نیاز به حمایت دارد(دفاعشان هم جالب است و خودخواهانه)

حالا چرا زن ایرانی؟ تاریخ ایران ثابت کرده زن ایرانی در هر برهه از تاریخ و تغییرات تاریخی _حکومتی، سرافرازانه به میدان آمده و حامی مرد ایران زمین، دوشادوش وی در نقش‌های مختلف همسری مادری، غیور و دلسوز زمانه و اندیشمند، از فرهنگ، هویت و میهنش دفاع کرده است ، از آتوسا زن خشایار شاه که نخستین شاعر  ایرانی و پوراندخت نخستین زنی که در دوره ساسانیان به سلطنت رسید و بیش از ده کشور آسیایی را حکمرانی می کرد تا بی بی خانم استر آبادی، نجم السطنه، زینب پاشا (مبارز تبریزی ), بی بی مریم بختیاری، صدیقه دولت آبادی (فعال حقوق زنان)،  فروغ فرخزاد،پروین اعتصامی، مهرانگیز دولتشاهی (اولین سفیر زن ایران)،…….فاطمه کاتب( بانوی هنر ایران) _ دکترای معماری )، آلنوش طریان ( مادر نجوم ایران )، شهین اعوانی (بانوی اخلاق و فلسفه)، شکوه نوابی نژاد( مادر علم مشاوره در ایران ) روح انگیز کراچی ( شاعر و نویسنده و پژوهشگر )، زهره زرشناس ( بانوی سغد) و مینو محرز و  هزاران زن توانمند ایرانی فارغ از نگاه سیاسی و اعتقادی که از گذشته تا به امروز مولد شکوفایی تاریخ این سرزمین بودند  ..

زن ایرانی خود بطن شعار زن زندگی آزادیست.

زندگی می آفریند، عشق می ورزد و آزاده و بی همتا در اعتقادات و باورش آزادی خلق می کند تا آنجا که موجب هراس دشمنان جهان شده آنها از عشق زن ایرانی در هراسند چون می دانند برای زن ایرانی غیرت، همت، استواری و خلق کردن جنسیتی نیست، هر کجای این نقطه ی خاکی باشد قلبش برای ایران است و آرمانهایش در ایران جاریست.

می دانند زن ایرانی خود را فدا می کند تا پرچم سه رنگش در اهتزاز برقصد.

چون می دانند زن ایرانی همانیست که طلایش را می دهد تا کشورش زیر سایه اجنبی نباشد زن ایرانی برای حفظ حجابش از خانه بیرون نمی رود و ماهها درب خانه به روی خود می بندد.

زن ایرانی خود را آتش می زند تا بدست دشمن نیفتد، زن عاشقانه های همسری را در خفای وجودش حبس می کند و عاشقانه ساک رفتن  همسرش را می بندد و برای دفاع از حرم اهل بیت راهی میدان جنگ  می کند، زن ایرانی عشق می زاید، عشق پرورش می دهد و عاشقانه فرزندش را در راه حفظ میهنش راهی میدان جنگ می کند.

زن ایرانی از کودکی حیا را تزریق وجود دخترش می کند و غیرت را در وجود پسرش پرورش می دهد. اینهاست که برای دنیا کمی غیر قابل هضم است.

حال امروز بعنوان زن ایرانی، تصمیم گیرنده ام که سوار موجشان شوم، عروسک منفوری چون مصیح علی نژاد ها باشم وبازیچه فریبکاران و دسیسه چینهای منفور جهانی باشم و تمدن چندین هزار ساله ایرانی را زیر پا بگذارم!

و یا به پاسداشت حرمت مادران شهید کشورم، خون زنان شهیده و مردان شهید و آرمان‌هایمان، حیای فریبای بانوی ایرانی به رخ کشم و نقاب از چهره ی فریبکاران معاند بردارم و به جهان ثابت کنم من هستم نه آنگونه شما می خواهید ، من بازیچه هیچ جناح، فرقه و سیاستی نیستم.

من یک زنم از ریشه آریایی، فراتر از فرهنگ جهان و دینی کاملتر از همه ی دین ها

من یک زنم، زنی آزاده و استوار و ثابت قدم در عقاید ایرانی، باورهای دینی و هنجارهای اجتماعی.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.