انعقاد تفاهم نامه بین فنی و حرفه ای و دانشگاه صنعتی همدان
05 اردیبهشت 1403 - 12:51
شناسه : 46590
1
در راستاي اجرای طرح ملی «توانمندسازي مهارتي دانشجویان و دانش آموختگان با رویکرد اشتغال، تفاهم نامه دو جانبه برای همکاری آموزشی بین اداره كل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان و دانشگاه صنعتی منعقد شد.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان هدف از امضای این تفاهم نامه را توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه ای عنوان کرد.

وهب مختاران افزود: فراهم سازی بسترهای مناسب برای اجرای طرح مهارت افزایی فارغ التحصیلان موسوم به طرح نخلستان بر اساس فناوری های آی.تی و سایر فناوری های نوین و دانش بنیان از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

وی تشکیل کارگروه مشترک با معرفی رسمی نمایندگان طرفین، جهت پیگیری، نظارت و عملیاتی کردن مفاد تفاهم¬نامه و همکاری در برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی مشترک را از توافقات مشترک تفاهم نامه برشمرد.

او بیان کرد: همکاری با موضوع تفاهم نامه در نشریات و مجلات طرفین، همکاری در طراحی و اجرای دوره های آموزش مهارتی به صورت مجازی، تهیه فیلم و سایر منابع آموزشی و کمک آموزشی مورد نیاز طرفین و صدور تأییدیه حضور در دوره های آموزشی به صورت مشترک برای مهارت آموزان حسب نیاز و تقاضا از دیگر توافقات مشترک این تفاهم نامه است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.