بیش از ۲۰ هزار نفر در آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای همدان آموزش های مهارتی را فراگرفتند
21 فروردین 1403 - 0:30
شناسه : 46077
0
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان: همدان-مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: ازابتدای سالجاری تا کنون بیش از 20 هزار نفر در آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای همدان آموزش های مهارتی را فراگرفتند.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، وهب مختاران، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره اینکه۲۰ هزار و ۲۱۰ نفر از مهارت آموزان در بخش غیردولتی (آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای ) آموزش های مهارتی را فرا گرفتند،گفت:از این تعداد ۱۳هزار و ۴۷۲ نفر زن و شش هزار و ۷۳۸ نفر مر بودند.

وی برگزاری دوره های مهارتی در آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای را در چهار خوشه خدمات،صنعت،فرهنگ و هنر و کشاورزی عنوان کرد و افزود:مهارت آموزان بخش خصوصی در ۳۷۸ حرفه از آموزش های فنی و حرفه ای برخوردار شدند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان اذعان کرد:۴ هزار و ۴۰۶ دوره در آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای استان از ابتدای امسال تا کنون برگزار شده است.

مختاران با اشاره به اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان در راستای مهارت افزایی در جامعه تلاش های گسترده ای را انجام می دهد افزود: فقر مهارتی یکی از مشکلات عمده جامعه و جوانان است که این مهم با تلاش ها و فعالیت های فنی و حرفه ای در بخش های مختلف رفع خواهد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.