روزهای اوج مصرف آب در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ همدان بدون مشکل سپری شد
21 فروردین 1403 - 0:31
شناسه : 46070
0
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان : همدان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: وضعیت اوج مصرف آب استان همدان در روزهای پایانی سال 1402 و تعطیلات نوروز، بدون هیچ مشکلی سپری شد و با کمبود آب مواجه نشدیم.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: مصرف آب استان همدان در شرایط معمول ۱۷۰۰ لیتر در ثانیه است اما در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ و همزمان با روزهای خانه‌تکانی با افزایش ۱۳ درصدی مصرف آب به حدود دو هزار لیتر در ثانیه رسید.

بختیاری‌فر با اشاره به افزایش مصرف آب در تعطیلات نوروز، تصریح کرد: شهر همدان یکی از مقاصد گردشگری در تعطیلات نوروز است و با حضور مسافران در این شهر، مصرف آب نیز افزایش پیدا می‌کند بنابراین تأمین آب شهروندان و مسافران عزیزی که شهر همدان را برای سفر انتخاب کردند، یکی از دغدغه‌های ما در شرکت آب و فاضلاب استان بود.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و همت شبانه روزی همکاران ما در این شرکت و درایت مردم فهیم همدان در رعایت الگوی مصرف، وضعیت اوج مصرف آب همدان در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی بدون هیچ مشکلی سپری شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: اقدامات آگاه سازی و انتشار پیامهای فرهنگ سازی مدیریت مصرف از رسان های مختلف دیداری و شنیداری همزمان با اجرای پویش خانه تکانی در سراسر کشور، برگزاری جلسات آموزشی مدیریت مصرف آب برای اقشار مختلف، از اقدامات مؤثری بود که به ما در این زمینه کمک کرد.

بختیاری‌فر در پایان در رابطه با قطعی مقطعی آب در برخی نقاط استان، بیان کرد: در این روزها، تعدادی قطعی مقطعی آب به دلیل بروز حوادث و شکستگی را داشتیم که اکیپ های حوادث آب با آمادگی کامل در محل حاضر و نست به انجام تعمیرات اقدام نمودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.