ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور
24 فروردین 1403 - 20:19
شناسه : 46217
0
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در تمامی محورهای شریانی و شمالی کشور شاهد افزایش حجم بار ترافیکی هستیم.
ارسال توسط : نویسنده : محمدی منبع : باشگاه خبرنگاران
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، گزنک و آب اسک و مسیر (جنوب به شمال) محدوده لاسم و محور رودهن- تهران و آزادراه پردیس – تهران حدفاصل کمرد تا جاجرود گزارش شده است‌.

وی افزود: ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین محدوده‌های سراوان و رودبار، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های شیرگاه، زیراب، پل سفید و شهر دماوند گزارش شده و محور چالوس دارای بارش برف و باران و سایر محور‌های شمالی دارای بارش باران است.

او با اشاره به وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده کردان حدفاصل پل حصارک تاگلشهر، مهرویلا تا پل کلاک، آزادراه قم – تهران حدفاصل عوارضی تهران تا پل شهید کاظمی را شاهد هستیم.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور درباره آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های البرز، مازندران و زنجان و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های تهران، گیلان، قزوین، گلستان، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی گزارش شده است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.