شهرداری همدان با هوشمند سازی و ایجاد شهرداری الکترونیک قدم مهمی را در مبارزه با فساد برداشته است
09 فروردین 1403 - 11:01
شناسه : 45729
1
شهردار همدان در دیدار با ریاست کل دادگستری استان همدان: همدان- شهردار همدان در دیدار با ریاست کل دادگستری استان همدان گفت: شهرداری همدان با هوشمند سازی و ایجاد شهرداری الکترونیک قدم مهمی را در مبارزه با فساد برداشته است.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، سید مسعود حسینی ضمن تبریک ایام نوروز با اشاره به ارتباط بین شهرداری همدان و دادگستری اظهارکرد: تعامل و همکاری بین مدیریت شهری و دادگستری برای پیشبرد کارها و خدمت رسانی به شهروندان و نظارت بسیار ضروری است و امیدواریم نتیجه این تعاملات به گونه ای پیش برود که خیر آن نصیب مردم شود.

وی با تاکید بر نظارت درونی در شهرداری همدان در مبارزه با فساد افزود: اصلی ترین رویکرد در مدیریت شهری فساد ستیزی است که با هوشمندسازی و ایجاد زیرساخت‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات به سمتی پیش رفته ایم که ۷۰ درصد استعلام بانکها و دفاتر اسناد رسمی به صورت غیر حضوری انجام می شود.

حسینی  با اشاره به شعار جهش تولید و مشارکت مردمی افزود: این شعار باید سرلوحه کار ما قرار گیرد تا مردم لذت خدمات صادقانه مسئولان را بچشند و همین موضوع در دستور کار شهرداری همدان قرار دارد.

ویبا اشاره به اهمیت فساد ستیزی افزود: کوتاه شدن فرآیندهای خدمت در شهرداری مهم است که بر کاهش فساد موثر است و اتفاقات خوبی در حوزه‌های مختلف در این زمینه رخ داده است.

شهردار همدان افزود: خوشبختانه اتفاقات خوبی در زمینه های کنترل ترافیک از جمله اجرای طرح زوج و فرد ، دوربین‌ها ،سد معبر و کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز افتاده که البته در این بخش جهت راه اندازی یگان حفاظت نیازمند همکاری قوه قضاییه و نیروی انتظامی هستیم.

حسینی با اشاره به اینکه سال گذشته به لحاظ اقتصادی سال دشواری برای شهرداری همدان بود تصریح کرد: همکاران با تمام توان تلاش کردند و انشالله دستگاه قضا پشتیبان مدیران شجاع و جسور و قانونمند باشند تا خدمت رسانی به نحو مطلوب پیش برود.

در ادامه ریاست کل دادگستری استان همدان با تقدیر از زحمات شهرداری همدان در حوزه‌های مختلف عنوان کرد: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان فضاسازی مناسبی از سوی شهرداری همدان در سطح شهر انجام شد که قابل تقدیر است.

بهروز محمدی مهر با اشاره به ارتباط خوب بین شهرداری و دادگستری گفت: حدود ۳۰۰ نفر از افراد شاغل در دادگستری استان در کمیسیون‌های مختلف حضور دارند که ۵۰ الی ۶۰ نفر در کمیسیون‌های شهرداری عضویت دارند.

وی تصریح کرد: عضویت همکاران دادگستری در کمیسیون‌های مختلف جهت حفظ حقوق شهروندان و شهرداری مهم است چرا که آنها با تصمیم گیری درست و قانونی می توانند از تضییع حقوق شهروندان و شهرداری جلوگیری کنند.

بهروز محمدی مهر با تاکید بر رعایت قوانین افزود: باید همواره اجرای قوانین سرلوحه کار قرار گیرد و تلاش داریم قوانین در راستای خدمات رسانی بهتر و با در نظر گرفتن منافع شهروندان تفسیر و اجرایی شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.