وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متولی تبلیغات در حوزه‌های مختلف چاپی، محیطی، فضای مجازی، صدا و سیما و VODها است
04 اردیبهشت 1403 - 12:04
شناسه : 46576
1
مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام برنامه‌های تحولی و رویکردهای جدید این دفتر در سال جدید اعلام کرد: تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی در حوزه‌های مختلف تبلیغات تجاری در فضاهای حقیقی و مجازی، شبکه‌های اجتماعی، پیام‌گستران، شبکه‌ نمایش خانگی و سایر بسترهای نوین تبلیغاتی در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.
ارسال توسط : نویسنده : محمدی منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، عباس محمدیان، مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی با اعلام این مطلب، افزود: بر اساس قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مصوبات مختلف نهادهای بالادستی از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی اصلی و رسمی محتوای تبلیغاتی در عرصه‌های مختلف چاپی، محیطی، صدا و سیما، شبکه‌های نمایش خانگی و سایر فضاهای تبلیغاتی فضای مجازی از جمله شبکه‌های اجتماعی، پیام‌گستران، پیام‌رسان‌ها و … است. مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی با اشاره به سیاست‌های تحول‌آفرین و رویکردهای جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ساماندهی کامل و جامع تبلیغات در کشور گفت: دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز در همراهی با سیاست‌های جدید این وزارتخانه و بنا به ضرورت‌ها در عرصه‌های نوین تبلیغاتی، برنامه‌هایی را برای تقویت نظام حکمرانی در زمینه تبلیغات در دستور کار خود قرار داده است که از آن جمله می‌توان به تدوین سند ساماندهی تبلیغات تجاری در فضای مجازی، تدوین دستورالعمل‌های نظارتی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی و رونمایی از سامانه جامع تبلیغات اشاره کرد. محمدیان، راه‌اندازی و تقویت‌ سامانه‌های نظارتی در حوزه تبلیغات را از ضرورت‌های حرفه‌ای در این زمینه دانست و گفت: گستردگی و تنوع فعالیت‌های تبلیغاتی در سال‌های اخیر و رویکردهای جدید کسب و کارها در بهره‌گیری از فضاهای جدید، ایجاد سازوکارهای جدید حاکمیتی برای اعمال قانون در این زمینه را ضروری ساخته و دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی با درک این ضرورت، در خلال سال‌های گذشته، زیرساخت‌های لازم را در این زمینه فراهم کرده و به موجب قانون، وظایف و تکالیف محوله را در حوزه‌های نظارتی انجام می‌دهد. مدیر کل تبلیغات و اطلاع‌رسانی در پایان با تاکید بر انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بستر قانون و از طریق کانون‌های آگهی و تبلیغاتی دارای مروانه معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای هرگونه همکاری نزدیک با فعالان تبلیغاتی و توسعه روزافزون کمی و کیفی تبلیغات کشور اعلام امادگی کرد و از همه دست‌اندرکاران تبلیغات کشور در حوزه‌های مختلف خواست رعایت قانون و ضوابط و مقررات تبلیغاتی را هم‌چون گذشته، سرلوحه کار خود قرار دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.