پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
05 اردیبهشت 1403 - 12:19
شناسه : 46580
1
همدان- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در سال ۱۴۰۲، ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال تسهیلات تحقق به ۱۷ هزار و ۹۱۰ نفر پرداخت شد که تحقق ۸۶ درصدی داشته است.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین ، علی حقیقی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: در سال اقدامات خوبی در حوزه جوانان اتفاق افتاد و میزبان برنامه‌های کشوری همچون نماشو و جامعه پرداز در همدان بودیم.

حقیقی افزود: سال گذشته ۱۶ سازمان مردم نهاد اعتبارنامه فعالیت را از اداره کل ورزش و جوانان دریافت کردند.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات فرزند آوری افزود: در ۱۲ ماهه سال گذشته ۱۱ هزار و ۴۲۵ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری در استان پرداخت شد که نسبت به مشابه سال ۱۴۰۱ رشد ۲۸ درصدی داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: بانک‌های ملی، کشاورزی، صادرات و تجارت ۴ بانک پیشرو در پرداخت تسهیلات فرزندآوری در همدان بودند.

وی با اشاره به تسهیلات ازدواج نیز گفت: در سال گذشته تسهیلات ازدواج به ۱۷ هزار و ۹۱۰ نفر پرداخت شده که تحقق ۸۶ درصدی را داشته و ۲ هزار ۸۲۵ نفر نیز در صف دریافت تسهیلات هستند.

حقیقی افزود: مبلغ ۳۶ هزار و میلیارد ریال وام ازدواج توسط بانک‌های همدان پرداخت شده که به ترتیب بانک‌های ملی، صادرات، ملت، تجارت و سپه بیشترین پرداختی را داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به اشاره به پرداخت تسهیلات ماده ۱۸ و ۱۶ در سال گذشته گفت: سال گذشته ۵۷ نفر از تسهیلات ماده ۱۸ و ۱۶ بهره مند شدند و ۱۰۲ میلیارد ریال در این قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.

وی با اشاره به برگزاری افزایش جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در سال ۱۴۰۲؛ تصریح کرد: در سال گذشته ۱۱۲ ستاد ساماندهی در سطح استان برگزاری شده که نسبت به مشابه آن در سال ۱۴۰۱؛ رشد ۴۰ درصدی را دارا است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.